سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نصر اصفهانی: هزینه‌های میلیاردی فدراسیون تیراندازی در گذشته تنها مقام ششمی برای ما داشت/ فروغی آرزوی دیرینه تیراندازی را بر آورده کرد

سرمربی تیم ملی تپانچه کشورمان در خصوص آخرین وضعیت تیراندازی ایران توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن نصر‌ اصفهانی سرمربی تیم ملی تپانچه کشورمان در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: از رسانه‌ها قدردانی می‌کنم که پبش از المپیک حاشیه‌سازی نکردند و فضای آرامی فراهم شد و به خوبی به تمرینات پرداختیم و آماده شدیم. پس از پایان المپیک ما و تمام تیراندازان آماده هستیم تا به سوالات خبرنگاران پاسخ دهیم.

او در ادامه افزود: سال‌ها فدراسیون هزینه زیادی برای جذب سرمربی خارجی انجام و میلیارد‌ها تومان هزینه کرد و تنها نتیجه آن یک ششمی در المپیک بود، اما با طلای فروغی آرزوی دیرینه تیراندازی برآورده شد و جایگاه خوبی در جهان کسب کردیم.

سرمربی تیم تپانچه کشورمان گفت: هانیه رستمیان عملکرد خوبی داشت و در بین ۵۳ ورزشکار با یک امتیاز کمتر به فینال نرسید و۴۳ ورزشکار را پشت سر گذاشت. فدراسیون تمام امکانات را فراهم کرد و با آمادگی نسبتا بالایی در المپیک شرکت کردیم.

او یادآوری کرد: رشته تیراندازی تجهیزات محور است و تجهیزات هر ساله به روز می‌شود و شرکت‌های اسلحه‌سازی امکانات جدیدتری را به نمایش می‌گذارند. ما نباید از تجهیزات روز عقب بمانیم. از کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش حمایت می‌خواهیم ما برادری خود را ثابت کردیم و نشان دادیم با حداقل‌ها می‌توانیم به مدال برسیم. امیدوارم بودجه و حمایت از تیراندازی افزایش یابد. باید در هر اردو ۱۰ نفر باشند نه اینکه به خاطر محدودیت بودجه تعداد کمتری تیرانداز داشته باشیم و ناچار شویم استعداد‌ها را خط بزنیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.