سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیسی: آن‌ها که بدنبال عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی هستند به اشتباه خود پی خواهند برد

رئیس جمهور گفت: رژیم صهیونیستی به هیچ یک از قرارداد‌ها و پیمان‌هایی که منعقد کرده، پایبند نبوده و کسانی که بدنبال عادی سازی روابط با این رژیم هستند بزودی به اشتباه خود پی خواهند برد.

به گزارش  حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی جمعه شب در دیدار «ابو جهاد طلال ناجی دبیرکل و ابو احمد فواد معاون دبیرکل جبهه خلق برای آزادی فلسطین»، با بیان اینکه فلسطین و آزادی قدس شریف مهمترین مسئله جهان اسلام است، گفت: امروز گروه‌های مقاومت باید راه نورانی مجاهدینی که بدون اعتماد به روند سازش، مسیر مقاومت را پیش گرفتند، با عزم راسخ و با اتکال به حضرت حق و اعتماد به داشته‌های خود با قوت ادامه دهند.

رئیسی لزوم همبستگی و وحدت گروه‌های مقاومت را مورد تاکید قرار داد و گفت: هر چقدر اتحاد و همکاری گروه‌های مختلف مقاومت بیشتر باشد، اثر بخشی و پیروزی‌های بزرگتری نصیب جریان مقاومت خواهد شد.

رئیس جمهور گفت: امروز رژیم صهیونیستی درمانده‌تر و قدرت مقاومت بیشتر از همیشه است و روز به روز بر این قدرت افزوده خواهد شد و تنها راه مواجهه با کسی که منطق را نپذیرد، منطق مقاومت است.

ابو جهاد طلال ناجی دبیرکل جبهه خلق برای آزادی فلسطین نیز در این دیدار با تبریک پیروزی آیت الله رئیسی، تاکید کرد: دشمنان از اینکه مردم بزرگ ایران شما را انتخاب کردند، بسیار نگران هستند.

وی با تاکید بر ادامه راه مقاومت تا پیروزی نهایی، گفت: مقاومت در کنار مردم ایران خواهد ماند چرا که جمهوری اسلامی ایران بدنبال حفاظت و صیانت از امنیت همه منطقه است و تاریخ به این موضوع شهادت خواهد داد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۶
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۸:۱۳ ۱۶ مرداد ۱۴۰۰
خدایا بسته دیگه
ناشناس
۰۶:۵۴ ۱۶ مرداد ۱۴۰۰
تنها راه صلح وگفتگوست!! پیداست که شماها سود زیادی ازاین خصومت ظاهری به جیب زده اید ومی زنید که سرسختانه پای آن ایستادا اید!؟! دیگر حناتان رنگی ندارد
مریم
۰۶:۴۶ ۱۶ مرداد ۱۴۰۰
از انتقاد مردم ناراحت نشید بزارید مردم حرف دلشون رو بنویسن تا مشکلات حل بشه حق داذن مشکل دارن مردم تا دولت جناب رییسی در دل مردم جا پیدا کنه در خفقان خودشون رو احساس نکنند
مریم
۰۶:۴۳ ۱۶ مرداد ۱۴۰۰
خداوند انشاالله دولت کریمه جناب رئیسی رو در سایه خوذش وپیامبر واهلبیتش وحضرت ولی عصر حفظ کنه وتوصیه های مقام معظم رهبری رو همواره اویزه کارش نماید تا موفق شود وانشاالله فلسطین پیروز شود واسراییل غاصب لانه عنکبوت نابود گردد انشااللع
ناشناس
۰۲:۴۷ ۱۶ مرداد ۱۴۰۰
فعلا که آن کشورها در رفاه کامل هستند، امنیت شغلی و اجتماعی و رفاهی دارن و این ما هستیم که داریم زیر بار مشکلات له میشیم.
ناشناس
۰۲:۴۴ ۱۶ مرداد ۱۴۰۰
دست بردارید از اینکارا.
ناشناس
۰۱:۱۱ ۱۶ مرداد ۱۴۰۰
از وضعمون مشخصه
ناشناس
۰۱:۱۱ ۱۶ مرداد ۱۴۰۰
باشه تو راست میگی. همه اشتباه میکنن، شما درستید. وضعمون مشخصه.
ارش
۰۰:۴۶ ۱۶ مرداد ۱۴۰۰
شما برای خودت تصمیم بگیر نه دیگران
saeed
۰۰:۲۱ ۱۶ مرداد ۱۴۰۰
باسلام شمارا خدا بچسپید به مملکت خودمون چکارفلسطین دارید اعراب باید به حال خودشون رهاشون کرد.فلسطین یارما نخواهدبود اعراب باما ایرانی ها هیچ وقت دریک مسیر قرارنخواهند گرفت حتی قطری که امروز به ظاهردوست ماست.
اعراب باخودشون خوب اند ونظرشون درباره ایران یکی هست.
saeed
۰۰:۲۱ ۱۶ مرداد ۱۴۰۰
اعراب باخودشون خوب اند ونظرشون درباره ایران یکی هست.
ناشناس
۰۰:۰۰ ۱۶ مرداد ۱۴۰۰
رابطه بقیه کشورها به ما چه؟
خودتون دشمن تراشی کردید بقیه که مثل شما نیستن
ناشناس
۲۳:۴۱ ۱۵ مرداد ۱۴۰۰
توروخدا اسرائیل و این واون ول کنید مشکلات مردمو حل کنید اگ مسوولین ونظام ایقد ک بفکر کشورای دیگه چ دشمن چ دوس هستن بفکر کشور خودمون بودن ایقد مشکل نداشتیم ریشه همه مشکلات ما از داخل بفهمید اینو مرغ ک قیمت گوشت وناهی وبرنج وقند وشکرو...‌‌ اینا هم تقصیر امریکا واسرائیل بس کنید توروقرآن ب ولا بقران خود من ۴۰ روزه ی کیلو مرغ نخریدم لطفا نشر دهید ممنونم
ناشناس
۱۱:۲۰ ۱۶ مرداد ۱۴۰۰
هر چیزی سر جای خودش
به دلیل حضور مقامات خارجی در ایران (به دلیل تحلیف رئیس جمهور) مباحث سیاست خارجی مطرح شده است
ناشناس
۲۲:۴۵ ۱۵ مرداد ۱۴۰۰
مردم داریم از کرونا و گرسنگی میمیریم هنوز نیومده باز بند کردین به اسرائیل و آمریکا و آل سعود و دشمن و ... . بابا به داد درد مردم برسید.
ناشناس
۲۲:۰۸ ۱۵ مرداد ۱۴۰۰
سلام: لطفافعلا اولویت اول رابهبود معیشت مردم قراردهید.