سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته مجازی ورزشکاران به تاریخ ۱۵ مرداد؛

جدیدترین حرف های حسن یزدانی با مردم/ واکنش کشتی گیر ایرانی به مدال آوری امیرحسین زارع/ آرزوی موفقیت مربی سابق تیم ملی برای سعید معروف

گزیده‌ای از پست‌های ورزشکاران در فضای مجازی را مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه‌های اجتماعی در میان مردم جهان طرفداران و مخاطبان زیادی دارد و همین موضوع سبب شده تا افراد مشهور جامعه به ویژه سیاستمداران، ورزشکاران و هنرمندان از این بستر به عنوان ابزاری برای بیان برخی مسائل و موضوعات و یا دریچه‌ای برای صحبت با مردم جامعه و هوادارانشان استفاده کنند. در ادامه گزیده‌ای از پست‌های ورزشکاران در فضای مجازی را مشاهده می‌کنید. در ادامه گزیده‌ای از پست‌های ورزشکاران ایرانی و خارجی را در فضای مجازی مشاهده می‌کنید. در ادامه گزیده‌ای از پست‌های ورزشکاران در فضای مجازی را مشاهده می‌کنید:


بیشتر بخوانید


 

حسن یزدانی، کشتی‎گیر آزادکار ایرانی که روز گذشته مدال نقره المپیک را کسب کرد امروز پستی را در صفحه مجازی‌اش به اشتراک گذاشت.

"سلام خدمت مردم عزیز و با محبت ایران؛
آرزو داشتم امشب با تکرار طلای المپیک
بار دیگر سهم کوچکی در شادی دل شما عزیزان داشته باشم اما شرمنده ام که تقدیر اینگونه نشد.
در تمام این سالها همیشه دعای خیر و انبوه محبت های شما، موجب انگیزه و دل گرمی من بر روی تشک بوده و اینبار هم دلیلی است برای اینکه باز با تمام توان بجنگم و در میدان های پیش رو‌ دلتان را شاد کنم.
در پایان از تمام شما عزیزان ، دوستان هنرمند،ورزشکار و همه بزرگوارانی که امشب با پیام های پر مهرشان ، این فرزند کوچک ایران را شرمنده کردند تشکر و قدردانی می کنم.
دوستدار شما ،حسن یزدانی
"

 

حمید سوریان، کشتی‎گیر پیشکسوت ایرانی نوشته ای را درمورد عملکرد تیم کشتی آزاد و فرنگی در المپیک توکیو 2020 در صفحه‎اش به اشتراک گذاشت.

"حسن یزدانی مبارزه‌ای تاکتیکی و فوق‌العاده را در فینال المپیک به نمایش گذاشت و نسبت به حریفش برتری داشت. افسوس که بداقبالی، مدال طلا را تبدیل به نقره کرد. به یزدانی که فوق ستاره ورزش کشورمان است تبریک می‌گویم و تردید ندارم که در رقابت بعدی، طلسم حریفش را می‌شکند.
به همه اعضای تیم ملی کشتی آزاد و کادر فنی این تیم خسته نباشید می‌گویم. همه زحمت‌شان را کشیدند و همه وجودشان را روی تشک گذاشتند. اما حریفان هم با تمام قوا و با بهترین سطح آمادگی و پشتیبانی به المپیک می‌آیند. کشتی آزاد و فرنگی باز هم بیشترین مدال را برای ورزش ایران به دست آورد. برای حفظ این سکوها و برای کسب مدال‌های خوشرنگ‌تر، خانواده کشتی نیازمند توجه و حمایت بیشتر است تا از قافله کشتی دنیا عقب نمانیم
"

 

 

ایگور کولاکوویچ، مربی سابق تیم ملی والیبال ایران در واکنش به خداحافظی سعید معروف از تیم ملی والیبال، پستی را منتشر کرد.

"بابت شادی و احترامی که در کار با تیم ملی ایران داشتم متشکرم. برات آرزوی موفقیت دارم کاپیتان"

 

علی اصغر مجرد، والیبالیست تیم ملی خطاب به سعید معروف، پستی را در صفحه مجازی خود منتشر کرد.

 

پویا رحمانی، کشتی گیر ایرانی در بخش کشتی ساحلی در واکنش به مدال برنز امیرحسین زارع، جوان 20  ساله آملی استوری زیر را منتشر کرد.

 

سیدجلال حسینی، بازیکن پرسپولیس استوری زیر را در واکنش به خداحافظی حسین کنعانی زادگان از این تیم منتشر کرد.

 


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۹:۰۷ ۱۶ مرداد ۱۴۰۰
اصلا والیبال ایران بدون سعید معروف مگه میشه
مگه داریم.