سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست شبکه بهداشت و درمان باغملک:

وضعیت نگران کننده بیماران کرونایی در باغملک/ فاجعه‌ انسانی در راه است!

 جاودان زاده گفت: میزان بیماران بستری کرونایی ۱۲۰ درصد و بیماران سرپایی ۳۰۰ درصد در ۲ هفته اخیر در باغملک افزایش داشته است.

 جاودان زاده سرپرست شبکه بهداشت و درمان باغملک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  گفت: امروز جلسه ویژه ستاد کرونای شبکه بهداشت و درمان شهرستان باغملک به ریاست سرپرست شبکه و با حضور معاون بهداشتی، سرپرست و مدیر داخلی بیمارستان شهید طباطبایی و مسئولان واحد‌های ستادی شبکه و مرکز بهداشت شهرستان برگزار شد.

او در خصوص  آمار افزایشی بیماران بستری و سرپایی کرونایی اظهار داشت:  میزان بیماران بستری کرونایی ۱۲۰ درصد و بیماران سرپایی ۳۰۰ درصد در ۲ هفته اخیر افزایش داشته است.

جاودان زاده ضمن هماهنگی با فرماندار باغملک جهت برگزاری جلسه ستاد کرونای شهرستان در کمترین زمان ممکن، با اخذ نظرات مسئولان، پزشکان و کارشناسان حوزه سلامت شهرستان برنامه‌های متنوعی از جمله، تقویت برنامه واکسیناسیون، رهیگیری بیماران، انجام نمونه گیری از مراجعین، استفاده از ظرفیت‌های طرح شهید سلیمانی، تامین تمامی دارو و ملزومات مورد نیاز بیمارستان، اطمینان از تامین اکسیژن مورد نیاز بیماران، راه اندازی کاروان ماشینی با اعلام هشدار‌های بهداشتی در سطح شهرستان، نصب بنر‌های هشدار دهنده و پیام‌های بهداشتی، تشدید بازرسی‌ها از مراکز تجمعی و جلوگیری از فعالیت واحد‌های صنفی که در شرایط قرمز کرونایی فعالیت آن‌ها ممنوع است و لغو مرخصی کارکنان حوزه سلامت شهرستان را به کلیه واحد‌های ستادی و محیطی ابلاغ کرد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان باغملک در پایان با تشریح شرایط بیماری کرونا در سطح کشور و شهرستان و تشکر از زحمات همه همکاران تصریح کرد: از همکاران و نیرو‌های دست اندر کار می‌خواهیم بصورت شبانه روزی بر انجام فعالیت‌ها و برنامه‌ها نظارت و اهداف حوزه سلامت را بیش از گذشته محقق کنند.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.