سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرونا ۱۰ بوشهری دیگر را از دنیا برد/ ۸۲۵ نفر در بیمارستان بستری هستند

۱۰ نفر دیگر در استان بوشهر بر اثر کرونا جان خود را از دست دادند که کم‌سن‌ترینشان نوجوانی ۱۷ ساله بود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سعید کشمیری دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر، تعداد بیماران بستری در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان را در زمان حاضر ۸۲۵ نفر اعلام کرد و گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۷۶ بیمار جدید در این بخش‌ها بستری‌شده‌اند که از این تعداد به طور حتم ۹۳  نفرشان به کرونا مبتلا هستند.

او با اشاره به اینکه اکنون ۵۶ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه به سر می‌برند، ادامه داد: ۲۷ نفر از این افراد در وضعیت حاد بیماری قرار دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تعداد قربانیان جدید کرونا را در این استان ۱۰ نفر عنوان کرد که ۶ نفرشان مردانی ۶۵، ۶۴، ۵۷، ۵۴، ۵۳ و ۱۷ ساله با سابقه بیماری زمینه‌ای قلبی، مغزی، کلیوی، فشارخون و دیابت‌، ۲ نفر زنانی ۷۱ و ۶۱ ساله با سابقه بیماری زمینه‌ای قلبی و دیابت و ۲ نفر بانوانی ۷۶ و ۵۱ ساله بدون سابقه بیماری بوده‌اند.

به گفته کشمیری، در شبانه‌روز گذشته ۱۶۷ بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند، که از این تعداد ۱۱۸ نفر به کرونا دچار بودند.


بیشتر بخوانید


او بیان کرد: از آغاز شیوع کرونا تاکنون ۶۹ هزار و ۶۷۶ نفر در استان بوشهر به این ویروس مبتلا شده‌اند هزار و  ۴۸۴ نفر هم نتوانستند از این بیماری جان بِدَر ببرند.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.