سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مربی دوچرخه سواری المپیک آلمان تا پایان سال محروم شد

اتحادیه بین المللی دوچرخه سواری (UCI) مربی تیم المپیک آلمان را به دلیل رفتار نژادپرستانه در جریان بازی‌های المپیک توکیو تا پایان سال ۲۰۲۱ از حضور در تمام رویداد‌های مربوط به این رشته محروم کرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پاتریک موستر مربی دوچرخه سواری المپیک آلمان به دلیل توهین به ورزشکاران اریتره در جریان بازی‌های المپیک توکیو و استفاده از لفظ "شترسوار" برای آنها، از سوی اتحادیه بین المللی دوچرخه سواری تا روز ۳۱ دسامبر سال ۲۰۲۱ از حضور در تمام رویداد‌های مربوط به این رشته محروم شد.

در جریان مسابقات تایم تریل انفرادی مردان المپیک توکیو پاتریک موستر مربی تیم آلمان برای تشویق و تهییج نیکیاس آرند دوچرخه سوار این کشور که سعی داشت به دوچرخه‌سواران اریتره برسد، گفت:" این شترسوار‌ها را بگیر. "

این جمله انتقادات فراوانی را متوجه مربی آلمان کرد. گرچه موستر بعدا از گفته خود پشیمان شد و از ورزشکاران اریتره عذرخواهی کرد، مسئولان تیم آلمان او را اخراج کردند و به خانه فرستادند.

حالا اتحادیه بین المللی دوچرخه سواری با انتشار بیانیه‌ای تأیید کرد که کمیسیون انضباطی این نهاد موستر را تا پایان امسال تعلیق کرده است.

در این بیانیه آمده است، "پس از حادثه ۲۸ جولای، کمیسیون انضباطی بلافاصله تعلیق موقت را برای موستر در نظر گرفت، زیرا اظهارات او تبعیض آمیز و مغایر با قوانین اصلی نجابت بود. "

" موستر در کمیسیون انضباطی اذعان کرد که مرتکب نقض مقررات اتحادیه بین المللی دوچرخه سواری (UCI) شده است و با اعمال تعلیق تا ۳۱ دسامبر ۲۰۲۱ موافقت کرد، در این مدت موستر مجاز نیست در مسابقه یا فعالیت‌هایی که توسط UCI، کنفدراسیون قاره‌ای یا فدراسیون ملی برگزار خواهد شد، شرکت کند. "

"UCI تأکید می‌کند که مجازات اعمال شده توسط کمیسیون انضباطی این اتحادیه، افزون بر اقدامات فدراسیون دوچرخه سواری آلمان است.

" اتحادیه بین المللی دوچرخه سواری (UCI) هر نوع رفتار‌های نژادپرستانه و تبعیض آمیز را محکوم می‌کند و تلاش دارد تا راستی، تنوع و برابری در دوچرخه سواری را تضمین کند. "


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.