سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اسماعیل خان: هیچ نگرانی نسبت به سقوط هرات وجود ندارد

امیر اسماعیل خان، فرمانده نیرو‌های خیزش مردمی در هرات نسبت به عدم سقوط هرات به دست طالبان اطمینان خاطر داد اما برای مقابله با حملات گسترده و طرح ریزی شده‌ی طالبان خواستار سلاح و تجهیزات نظامی بیشتری از سوی حکومت مرکزی است.

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، امیر اسماعیل خان، فرمانده جهادی و خیزش‌های مردمی هرات درمورد وضعیت کنونی هرات می‌گوید که جلو حملات طالبان گرفته شده است، اما جنگ  در این ولایت ادامه دارد. آقای اسماعیل خان می‌افزاید که هیچ نگرانی نسبت به سقوط هرات به دست طالبان وجود ندارد.

ازسویی هم فرمانده اسماعیل خان، از حکومت مرکزی می‌خواهد که تجهیزات جدید و بیشتری برای آن‌ها کمک کنند و می‌گوید: "دولت یک مقدار سلاح به ما کمک کرده، اما این کافی نیست، تعداد بیشتری را تقاضا کردیم امیدواریم که به دسترس ما قرار بدهند. "
او می‌افزاید که آن‌ها به سلاح‌های چون: کلاشنیکوف، پیکا، ماشیندار پیکا، راکت، هاوان و انواع مهمات دیگر و کمک‌های مالی نیاز داریم تا بتوانیم به نیرو‌های ما کمک مالی بکنیم. "
حملات گسترده از سوی طالبان بر روی شهر هرات طرح ریزی شده است که این حملات با مقاومت بسیج مردمی و همچنین نیرو‌های امنیتی  عقب زده شده است.
از  طرفی، درگیر‌های بین طالبان و نیرو‌های امنیتی افزایش یافته است و پایان این جنگ تا کنون مشخص نمی‌باشد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.