سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز ماراتن ورودی به مدارس نمونه دولتی در کردستان

آزمون ورودی به مدارس نمونه دولتی برای سال تحصیلی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ صبح امروز جمعه ۱۵ مرداد ماه در استان کردستان و با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، مهدی نامدار معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان گفت: آزمون ورودی به مدارس نمونه دولتی برای سال تحصیلی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ در مقطع متوسطه با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی از ساعت ۹ صبح امروز جمعه ۱۵ مرداد ماه همزمان با سراسر کشور آغاز شد.

نامدار با بیان اینکه امسال ۵ هزار و ۵۹۹ نفر دانش آموز پایه نهم در استان با هم به رقابت می‌پردازند؛ افزود: از این تعداد دو هزار و ۶۵۴ نفر پسر و دو هزار و ۹۰۵ نفر نیز دختر هستند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان گفت: در نهایت، تعداد دو هزار و ۸۵ نفر که یک هزار و ۶۵۴ نفر در رشته‌های نظری و ۴۱۴ نفر نیز در هنرستان‌های مدارس نمونه دولتی استان پذیرفته می‌شوند.

نامدار اظهار داشت: نتایج آزمون نمونه دولتی، ۲ هفته پس از برگزاری آزمون اعلام خواهد شد و پس از اتمام مهلت ثبت نام پذیرفته شدگان اصلی، در صورت عدم تکمیل کلاس‌ها، فهرست ذخیره توسط اداره کل آموزش و پرورش استان تهیه و اعلام می‌شود.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.