سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیش‌‎بینی رگبار و رعدوبرق برای ارتفاعات و مناطق جنوبی بوشهر

هواشناسی برای برخی از مناطق استان بوشهر به ویژه ارتفاعات و مناطق جنوبی رگبار پراکنده باران، رعدوبرق و وزش تندباد موقتی پیش‌بینی کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، هادی سالاری کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد از امروز تا اواسط هفته آینده در بیشتر ساعات، وضع جوی و دریایی استان به نسبت آرام است. بنابراین در این مدت غبار محلی، گاهی وزش باد و در برخی از نقاط مه صبحگاهی از پدیده‌های غالب در استان خواهد بود.

او افزود: امروز در ساعاتی از بعدازظهر تا اوایل شب با افزایش ابر در برخی از مناطق استان به ویژه ارتفاعات و مناطق جنوبی وقوع ناپایداری‌های موقت جوی به صورت رگبار پراکنده باران، رعدوبرق و وزش تندباد موقتی دور از انتظار نیست.

این کارشناس هواشناسی، تا فردا جهت وزش باد را بیشتر جنوب غربی تا جنوب شرقی گاهی شمال غربی با سرعت ۸ تا ۳۰ گاهی تا ۳۸ و هنگام ناپایداری جوی گاهی بیش از ۴۲ کیلومتر در ساعت پیش‌بینی کرد.

سالاری بیان کرد: ارتفاع موج دریا نیز۳۰ تا ۹۰ گاهی تا ۱۲۰ سانتیمتر خواهد بود.


بیشتر بخوانید


او گفت: در شبانه روز گذشته برازجان با  ۴۷  و بندر امام حسن با  ۲۸ درجه سلسیوس بیشترین و کمترین دما را ثبت کرده‌اند.

کارشناس هواشناسی بوشهر عنوان کرد: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت ۰۷:۱۵، جزر ساعت ۱۵:۲۰ و مد دوم ساعت ۲۱:۰۶ خواهد بود.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.