سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نگاهی به مطبوعات خارجی پس از جدایی مسی از بارسلونا + تصاویر

اسطوره باشگاه بارسلونا دیشب رسما از این تیم جدا شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، لیونل مسی ستاره و اسطوره بی چون و چرای تیم فوتبال بارسلونا شب گذشته به صورت رسمی از این تیم جدا شد و باشگاه بارسلونا با انتشار بیانیه ای اعلام کرد قرارداد این بازیکن تمدید نخواهد شد.

این خبر شوک بزرگی را به رسانه های ورزشی اروپا و هواداران بارسلونا وارد کرد.

روزنامه اسپورت چاپ کاتالونیا نوشت: درام؛ مسی رفت. شروط مالی لالیگا مانع از تمدید قرارداد کاپیتان بارسلونا شده است و او از این تیم جدا شد.

 

روزنامه مارکا چاپ مادرید نوشت: بارسلونا به مسی اجازه فرار داد. باشگاه بارسلونا اعلام کرد بر سر برخی مسائل با لیونل مسی به توافق نرسیده و قوانین اجازه تمدید قراردادشان را نداده است.

روزنامه آاس تیتر زد: او ادامه نمی‌دهد. بعد از ۲ دهه، لیونل مسی دیگر با بارسلونا نخواهد بود. باشگاه بارسلونا این خبر را رسماً اعلام کرد.

روزنامه دیلی اکسپرس چاپ لندن نوشت: مسی بارسا را ترک کرد. لیونل مسی قراردادش را با بارسلونا تمدید نکرده و باشگاه اعلام کرد او جدا شده است. این در حالی است که منچسترسیتی همان شب جک گریلیش را به‌عنوان شماره ۱۰ به خدمت گرفت.

روزنامه گاتزتادلواسپورت چاپ رم تیتر زد: مسی می‌رود. باشگاه بارسلونا در خبری تلخ اعلام کرد قرارداد لیونل مسی تمدید نشده و او تیم را ترک کرده است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.