سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گسترش طرح ۳۱۳ در جهت تقویت اعتقادات مذهبی خانواده‌های مددجو

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از اجرای طرح ۳۱۳ در جهت تقویت اعتقادات مذهبی خانواده‌های مددجوی کمیته امداد خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، مجید الهی راد مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی در دیدار با مدیرحوزه علمیه استان با اینکه این طرح محصول مشترک همکاری حوزه علمیه و کمیته امداد استان است، گفت: طرح ۳۱۳ به نیت یاران امام زمان (عج) و در قالب افزایش اعتقادات معنوی درخانواده‌های تحت حمایت در حال اجرا است.


بیشتر بخوانید


الهی راد با اشاره به اینکه این طرح با بهره‌گیری از ظرفیت دینی و علمی روحانیون در استان در حال اجراست، افزود: تقویت باور‌های دینی خانواده‌های مددجوی تحت حمایت، تحکیم بنیان خانواده و کنترل آسیب‌های اجتماعی و تبلیغ چهره به چهره از جمله اهداف اجرای این طرح است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: این طرح اکنون در قالب طرح فلاح به صورت مجالس معنوی همچون دوره‌های قرآن خانگی در بین خانواده‌های محروم ساکن حاشیه شهر‌های همچون اسفراین، بجنورد و شیروان در حال اجراست.

الهی راد با تاکید بر گسترش این طرح افزود:پیگیری مسائل و مشکلات نیازمندان توسط روحانیون طرح هجرت در روستا باعث توانمندی خانواده‌های مددجو می‌شود.

او  همچنین با اشاره به مرکز نیکوکاری خواهران ضحی واقع در حوزه علمیه استان خراسان شمالی، افزود: تاکنون برکات بسیاری از طریق این مرکز شامل توزیع سبد‌های معیشتی، برگزاری دوره‌های اعتقادی و معنوی، مشارکت در رزمایش مواسات شامل حال محرومان شده است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی عنوان کرد : مراکز نیکوکاری واقع در حوزه‌های علمیه استان در راستای محرومیت‌زدایی توسعه یابند تا با استفاده از ظرفیت خیران اقدامی در جهت توانمند سازی خانواده‌های محروم صورت پذیرد.

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.