سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کم اقبالی قمی ها به واکسن کرونا

رئیس مرکز بهداشت قم گفت:متأسفانه درصد پوشش واکسیناسیون کرونا در قم کمتر از میانگین کشوری است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،سیامک محبی،رئیس مرکز بهداشت قم با اشاره به باز شدن سامانه سلامت برای ثبت‌نام افراد ۴۳ تا ۴۹ سال بیان  کرد: مراکز روستایی استان برای واکسیناسیون افراد بیش از ۳۵ سال و همه بیماران زمینه‌ای آماده اند.

او افزود: واکسیناسیون اقشاری مانند پلیس راهور، رانندگان حمل و نقل عمومی، خبرنگاران، جانبازان و خانواده معظم شهدا، دانشجویان علوم پزشکی و دامپزشکی، نظام روانشناسی، امور مالیانی و بازرسان صنایع، تمام و یا در حال تمام شدن است.

محبی ادامه داد: همچنین تزریق واکسن به زندانیان، نیروی انتظامی، فرهنگیان، استادان حوزه و دانشگاه، بیماران دیابتی و فشار خون، بانک‌ها و همچنین دادگستری و پست آغاز شده و ادامه دارد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان افزود: تزریق واکسن به رانندگان تاکسی‌های اینترنتی و تلفنی و همچنین رانندگان اتوبوس‌های برون شهری در کنار کارکنان مراکز تعویض پلاک و راه آهن نیز در آستانه آغاز است.

او عنوان کرد: متأسفانه درصد پوشش واکسیناسیون در اکثر گروه‌های مختلف سنی در استان کمتر از میانگین کشوری است، در حالی که مردم باید بدانند که واکسیناسیون نقشی مهم در کاهش شدت ابتلای احتمالی و همچنین کاهش محسوس مرگ و میر کرونایی ایفا می‌کند.

انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.