سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افراد بالای ۴۰ سال سلفچگان واکسینه شدند

رئیس مرکز بهداشت شهرستان قم از اتمام واکسیناسیون کرونای گروه سنی بالای ۴۰ سال در سلفچگان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، باقر محمودی، رئیس مرکز بهداشت شهرستان قم با اشاره به اتمام واکسیناسیون گروه سنی بالای ۴۰ سال در بخش سلفچگان  گفت: یک هزار و ۵۰۰ دوز واکسن کرونا به این گروه سنی تزریق شده است.

او  افزود: با فراخوانی که از سوی مرکز خدمات جامع سلامت امام موسی کاظم (ع) بخش سلفچگان برای گروه سنی ۴۰ سال به بالا صورت گرفت، این گروه سنی با مراجعه در روز‌های ۱۱ و ۱۳ مردادماه به این مرکز دوز اول واکسن کرونا را دریافت کردند.

محمودی اضافه کرد: واکسیناسیون روستاییان در مراکز خدمات جامع سلامت روستایی به‌صورت متمرکز و در یک روز در هر روستا انجام شده و با فراخوان قبلی از سوی بهورزان ، افراد گروه هدف در تاریخ اعلام شده برای دریافت واکسن مراجعه می‌نمایند.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان قم ادامه داد: تمامی گروه‌های سنی اعلامی از سوی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قم که در دوره قبل موفق به دریافت واکسن نشده‌اند نیز می‌توانند در روز‌های انجام واکسیناسیون مراجعه و واکسن خود را دریافت نمایند.

محمودی تصریح کرد: واکسیناسیون سراسری پایان این بیماری نیست، اما از شدت بیماری کاسته و روند مرگ‌ومیر را کنترل می‌کند.

او عنوان کرد: به‌دلیل بالا بودن قابلیت سرایت گونه‌های جدید کرونا، افرادی که حتی واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند باید همچنان شست‌وشوی مداوم دست‌ها، استفاده از ماسک و رعایت فاصله حداقل ۲ متری از افراد دیگر را جدی بگیرند.

انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.