سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

متفاوت‌ترین هتل‌های جهان + تصاویر

هتل‌هایی در سراسر دنیا وجود دارند که به خاص بودن و خدماتی که ارائه می‌دهند مشهور شدند، در این گزارش برخی از این هتل‌ها را مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از کراکد؛ هتل‌ها یکی از محل‌های اقامت مردم در شهر‌های مختلف هستند که امکانات متنوع و خوبی را در اختیار مشتریانشان قرار می‌دهند تا آن‌ها را راضی کنند. برخی از هتلداران هم هستند که دست به خلاقیت‌هایی جالب می‌زنند تا هرطور شده مهمانان بیشتری را جذب کنند و در برخی از مواقع حتی این هتل‌ها خودشان جاذبه گردشگری یک شهر می‌شوند. در این خبر با برخی از جالب‌ترین هتل‌ها در سراسر جهان آشنا می‌شوید.


بیشتر بخوانید


هتل V8، آلمان

این هتل به دلیل شبیه بودن خودرو و نقاشی‌ها و دکوراسیون جالبش مشهور است. تجهیزات این هتل مثل مبلمان و تخت‌ها هیچکدام ماکت ماشین یا مدل‌های پلاستیکی نیستند و همه از وسایل نقلیه قدیمی ساخته شده اند! این هتل برای دوستداران خودرو اصطلاح خوابیدن در ماشین را به سطح کاملاً جدیدی می‌رساند! ۲۶ اتاق در The V8 Hotel وجود دارد و مسئولان هتل تجربه بی نظیری را به مهمانان ارائه می‌دهند!

رادکا داوندر، Coober Pedy، استرالیا

درست در نزدیکی استرالیا، در Down Under یک هتل زیرزمینی منحصر به فرد زیبا قرار دارد. با وجود زیرزمینی بودن، این هتل یک مکان فوق العاده برای انتخاب است و حتی یک موزه زیرزمینی نیز در آن وجود دارد! همه چیز در زیر زمین نیست و می‌توان از سقف هتل آسمان زیبای اترالیا را دید. در مجموع، این هتل قطعاً تجربه‌ای منحصر به فرد را ارائه می‌دهد.

هتل Mirrorcube، سوئد

این هتل بسیار زیبا از آینه ساخته شده و در جنگل قرار گرفته و درختان آن را استتار کرده اند. با یک نگاه به این هتل، تصور می‌شود که کل آن از شیشه خالص ساخته شده است. اما در واقع دارای دیوار‌های واقعی است و همین موضوع آن را شگفت انگیز کرده است. نکته جالب درباره این هتل فوق العاده و منحصر به فرد (معروف به خانه درختی شیشه ای) این است که فقط برای دو مهمان جا دارد.

هتل Conrad Maldives Rangali Island، مالدیو

مالدیو مکانی است که به نظر می‌رسد مستقیماً از یک افسانه بیرون آمده و زمینی نیست. دریای زلال آبی، هوای مطبوع، سواحل وسیع ماسه سفید و طلوع‌های نفس گیر و جذاب خورشید. هتلی منحصر به فرد در مالدیو وجود دارد که چشم هر مسافری را خیره می‌کند. این هتل به معنای واقعی کلمه به مسافران این امکان را می‌دهد که در اعماق دریا بخوابند. تصور کنید که مشغول غذا خوردن هستید و کوسه‌ها و ماهی‌های زیبا که در حال شنا هستند دور شما می‌چرخند. مسافران حتی می‌توانند در دریای زلال مالدیو شنا کنند. این هتل ممکن است هزینه‌ای بسیار بالایی داشته باشد، اما مطمئناً تجربه‌ای خاص خواهد بود.

هتل Crazy Bear، بیکنسفیلد، انگلستان

این هتل زیبا در قرن پانزدهم ساخته شده است! مسافران هنگام قدم زدن در این هتل احساس می‌کنند که در قرون وسطی هستند. انگلستان دارای فرهنگی غنی است که اگر از هتلی تاریخی لذت می‌برید، این هتل انتخاب جالبی برای اقامت است. ورود به این هتل قوانین خاص و لباس مختص به خودش را دارد. مسافران اجازه ندارند با کفش ورزشی و تی شرت در محیط هتل تردد کنند مگر اینکه از قبل هماهنگ کرده باشند.

هتل Pengheng Space Capsules، شنژن، چین

این هتل بی نظیر در چین توسط ربات‌ها اداره می‌شود! اتاق‌های این هتل به کپسول شبیه است و حمام و دوش هر مسافر با سایر مهمانان مشترک است. در هنگام ورود، یک ربات با چشمان قلبی به استقبال مهمانان می‌آید. ربات‌های دیگری هم هستند که در سالن غذاخوری برای مهمانان غذا و نوشیدنی سرو کنند. این هتل همچنین فضایی را دارد که به مهمانان این امکان را می‌دهد که پیاده روی داشته باشند و برای چند دقیقه از شر ربات‌ها خلاص شوند.

هتل Palacio De Sal، بولیوی

بولیوی به دلیل تولید نمک سالانه میلیون‌ها گردشگر را به خود جذب می‌کند. هتل Palacio De Sal در میان یکی از بزرگترین باتلاق‌های نمکی در جهان با آجر‌هایی از نمک ساخته شده است. حتی مبل، تخت، میز و صندلی‌ها هم از نمک ساخته شده اند. همه مسافرانی که به این هتل رفته اند یکبار دوست داشتند که دیوار‌های این هتل را لیس بزنند.

هتل Kolarbyn Eco Lodge، اسکینسکاتبرگ، سوئد

برخی از مردم می‌گویند زیبایی در سادگی است و اشتباه نمی‌کنند. برخلاف برخی از هتل‌های دیگری که در این فهرست مشاهده کردیم، هتل Kolarbyn Eco Lodge در سوئد از کابین‌های پوشیده از چمن ساخته شده و وسط جنگل بو واقع است. برای اینکه مهمانان لذت کافی از بودن در طبیعت ببرند، هیچ شیرآبی در هتل نیست و مسافران می‌توانند از چشمه و رودخانه استفاده کنند و شومینه‌ای برای گرم کردن وجود دارد. نکته جالب اینجاست که این کابین‌ها به راحتی در جنگل گم می‌شوند. هتل پوشیده از چمن است و با محیط جنگلی ترکیب شده و نسبتاً کوچک است و بیشتر انتخابی کسانی است که به کمپ علاقه دارند.

هتل Free Spirit Spheres، بریتیش کلمبیا، کانادا

انین هتل متشکل است تاز سه کره که در درختان وسط جنگل آویزان شده اند. آن‌ها حتی نام‌های مخصوص به خودشان را دارند. از آنجایی که این کره‌ها از شاخه‌های درختان آویزان هستند، در روز‌هایی که وزش باد وجود دارد این طرف و آن طرف می‌روند. این کره‌ها از فایبرگلاس و چوب مخصوص ساخته شده اند، که ساختار محکمی دارند و خطری برای درختان نیز ندارند.

هتل Casanus، داندونگ، چین

در حالی که قسمت داخلی این هتل ممکن است منحصر به فردترین هتل در جهان نباشد، اما نمای خارجی آن با مجسمه‌های بزرگ شبیه به پادشاهان چینی آن را به مکانی مناسب برای این فهرست تبدیل شده است. این مجسمه‌های چشمگیر نشان دهنده خدایان رفاه، موقعیت و طول عمر چینی‌ها هستند و نام آن‌ها فو، لو و شو است. برای ورود به هتل، مهمان از دری می‌گذرند که در پای راست مجسمه شو واقع شده است. همانطور که از اندازه بزرگ آن می‌توان تشخیص داد، این هتل دارای اتاق‌های زیادی است و مسافران می‌توانند در هر قسمتی از بدن مجسمه‌ها که خواستند ساکن شوند.

هتل Montanña Mágica Lodge، شیلی

آیا تا به حال خواسته اید به داخل یک آتشفشان بروید؟ با رفتن به این هتل می‌توانید رویای ورود به آتشفشان را محقق کنید. هتل Montaña Mágica در شیلی در داخل یک آتشفشان واقعی ساخته شده و دارای جذاب‌ترین نمای بیرونی است. طبیعت و گیاه پیچک در اطراف این آتشفشان رشد کرده و بر زیبایی این هتل می‌افزاید. در نگاه اول به نظر می‌رسد که پری‌ها و شاهزاده‌ها در این هتل رفت و آمد دارند.

متل Clown، تونوپاه، نوادا

این متل بیشتر شبیه به رویا‌ها و کابوس‌های بسیار وحشتناک است. این متل در نوادا در دکور‌های داخلی و خارجی پر از دلقک‌های ترسناک است و در کنار یک قبرستان واقع است. بیشتر مهمانان این متل را برای مراسم هالووین انتخاب می‌کنند تا در این روز خاص بیشتر بترسند و لذت ببرند.

هتل Lizzie Borden Bed & Breakfast، ماساچوست، ایالات متحده آمریکا

برای طرفداران True Crime این هتل تاریک یک جاذبه ایده آل است. برای کسانی که با داستان آشنا نیستند، والدین لیزی بوردن در قرن نوزدهم در این خانه کشته شدند. از آن زمان این خانه به یک هتل تبدیل شده و به همان شکل قبلی باقی مانده است. این هتل در مجموع ۸ اتاق دارد که قبلاً لیزی بوردن، خواهرش، والدینش در آن زندگی می‌کردند. مهمانان حتی می‌توانند اتاقی را که اجساد والدین لیزی در آن پیدا شدند را اجاره کنند.

هتل Panda، امیشان، چین

اگر طرفدار خرس پاندا هستید، پیشنهادی جذاب برای شما داریم. هتل Panda دارای ۳۲ اتاق است که همه چیز شبیه به پاندا تزئین شده است. در این هتل حتی کارکنان نیز لباس پاندا پوشیده اند. ممکن است در ابتدا کمی غافلگیر شوید، ممکن است این پاندا‌ها واقعی به نظر برسند و تا زمانی که به آن‌ها عادت نکنید، ممکن است شگفت انگیز باشد. البته باید گفت که در این هتل هیچ پاندای واقعی زندگی نمی‌کند، اما همه جا پاندا‌ها هستند حتی اگر غیر واقعی باشند.

هتل SiloStay، نیوزلند

سیلو‌ها برای کشاورزان بیشتر از این که مکان ذخیره سازی باشد استفاده‌های دیگری هم دارد. اگر دوست دارید مدتی را در یک سیلو بمانید می‌توانید به نیوزلند سفر کنید. اتاق‌های این سیلو‌ها بسیار راحت‌تر از آن چیزی است که در ظاهر به نظر می‌رسد و مسئولان هتل گفته اند از همه امکانات استفاده کردند تا تجربه خوبی را برای مسافران بسازند.

هتل Whitepod، ژنو، سوئیس

ساختار هتل شبیه ایگلو سفید است. هر اتاق هتل از فناوری پیشرفته‌ای برخوردار است و نمای کاملاً شگفت انگیزی از کوه‌های آلپ سوئیس و همچنین دریاچه ژنو را ارائه می‌دهند. اگر نگران هوای سرد هستید، اتاق‌ها فضایی گرم و مطبوع را در اختیار شما می‌گذارند. هر یک از اتاق‌ها ها دارای شومینه‌هایی بزرگ گرم نگه داشتن و حمام خصوصی است. این هتل همچنین سونا هم دارد که تجربه بهتری را برای مهمانان به همراه دارد.

هتل Kakslauttanen، فنلاند

شما می‌توانید برای اقامت در ایگلو با سقف شیشه‌ای در هوای بسیار سرد به فنلاند سفر کنید. هتل Kakslauttanen در رودخانه Kakslauttanen قرار دارد، جایی که می‌توانید در داخل یک ایگلو غول پیکر و عالی بخوابید. این هتل برای گرم ماندن به مهمانان کیسه خواب می‌دهد. ایگلو‌ها هر کدام دارای یک شومینه و یک سونا خصوصی نیز هستند. این هتل همچنین با صبحانه و شام رایگان از مهمانان پذیرایی می‌کند.

هتل Attrap Reves، فرانسه

وقتی به فرانسه فکر می‌کنیم بیشتر ذهنمان به سمت پاریس می‌رود و اولین چیز‌هایی که به ذهن ما می‌رسد برج ایفل، ​​فضای رمانتیک، خیابان‌های سنگ فرش شده و بیشتر از همه کروسان و غذا‌های معروف فرانسوی است. با این حال، فرانسه چیز‌های بیشتری نسبت به پاریس برای ارائه به گردشگران دارد. فرانسه دارای طبیعت شگفت انگیز و مناظری نفس گیر است. هتل Attrap Reves که در جنوب فرانسه واقع شده، به مهمانان خود اجازه می‌دهد تا با خوابیدن در حباب، بین درختان و زیر ستاره‌ها، با طبیعت ارتباط برقرار کنند. علاوه بر این در ساختمان اصلی هتل، یک رستوران و سایر امکانات مجلل نیز وجود دارد.

هتل Fantasyland، کانادا

هتل Fantasyland مکانی است که تخیلات در آن تحقق می‌یابد. برای برخی از ما فانتزی در کتاب‌هایی مانند ارباب حلقه‌ها یا هری پاتر خلاصه می‌شود و برای دیگران، کلمه فانتزی ممکن است ترسناک و عجیب باشد. در هر صورت، می‌توانید هر دو این فانتزی‌ها را در این هتل پیدا کنید. سوئیت‌ها و اتاق خواب‌ها دارای تم‌ها و دکوراسیون‌های متفاوتی هستند و تم کهکشان دارند.

هتل Giraffe Manor، نایروبی، کنیا

در عمارت زرافه در کنیا، شما نه تنها زرافه‌های شیرین را می‌بینید، بلکه می‌توانید درست از پنجره اتاق خواب خود به آن‌ها غذا می‌دهید. این زرافه‌ها در جنگلی در نزدیکی هتل اقامت دارند و هر روز صبح به هتل می‌آیند تا از مهمانان پذیرایی کنند. کنیا به سافاری و حیات وحش بزرگ و چشمگیر خود مشهور است، اما تعامل با زرافه‌ها تجربه‌ای بی نظیر است.

گزارش از مائده زمان فشمی

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۹
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۲:۴۵ ۱۱ شهريور ۱۴۰۰
جوارن هم جای قشنگیه باهتل های بسیار قشنگ وزیبا
ناشناس
۲۲:۳۴ ۱۰ شهريور ۱۴۰۰
خیلی عالی بود
ناشناس
۱۱:۳۳ ۱۰ شهريور ۱۴۰۰
دوست عزیز،هتل کندوان تبریز هم یکی از منحصر به فرد ترین هتل‌های جهان میباشد و خیلی جاهای دیگر( کاروانسراها،خانه های قدیمی و ...) دوستان عزیز، صنعت گردشگری یکی از بهترین راه حلهای مهم برای پیشرفت همه جانبه کشور عزیز مان ایران است. مخصوصا برای ایران که‌ مشهور به تمدن و اصالت و به نوعی اکثر دنیا ایران را زادگاه اصلیشان میدانند.ایران می‌تواند به کمک گردشگری، البته با تغییر رویه در سیاست، هم اقتصاد و هم جايگاه انسانی ایرانیان و هم امنیت را به مملکت باز گرداند.
نسیم
۰۱:۱۱ ۱۰ شهريور ۱۴۰۰
کاشکی همه مردم یکی میشدم همه در سطح هم که هیچکس حسرت دیگری رو نخوری پولدار و فقیر یه اندازه میشد کاشکی همه شهر ها آزاد میشد مثلا راحت با ماشین خودت می‌رفتی یه کشور دیگه یا که راحت می‌رفتی بدون دردسر بدون اینکه بگن تو ماله این کشور نیستی
مهدی خضرلو
۰۰:۵۳ ۱۰ شهريور ۱۴۰۰
والا کشورمون از اینا هم زیبا تره اما گدردانش نیست خود گردنه حیران در شمال و علی پنجسه در ارومیه . کوه های کرمانشاه . دریاچه ارومیه رو که قدرشو ندونستن خشک شد. خود تکاب آذر بایجان غربی . اما کدوم کسی که قدرشو بدونه . کاظم داشی ارومیه خیلی زیباست یاشاسین آزربایجان
اینا پیش کشور ما جهنمن وطن ما چقدر سرسبزه اما وقتی بعضی از بی
فرهنگ ها میرند وه به انجا آشغال میریزن و به خاطر همین کارشون باعس مرگ هزاراپرنده میشن واقعا که
ناشناس
۲۲:۰۱ ۰۹ شهريور ۱۴۰۰
ممنون زیبا بود اون وقت ما هنوز درگیر گرونی هسیتم
ناشناس
۱۵:۴۱ ۰۹ شهريور ۱۴۰۰
هتل فقط هتلای در گاراج کرمانشاه
ناشناس
۲۲:۴۰ ۰۷ شهريور ۱۴۰۰
تیک عصبی گرفتم وسط دیدن عکسا نمیدونم چرا
رها
۱۷:۲۳ ۰۷ شهريور ۱۴۰۰
خیلی خوب بود.بعضی هاش واقعا جالب بود.خدا قسمت کنه همگی بریم.
Mm
۱۶:۲۷ ۰۷ شهريور ۱۴۰۰
مردم اینا برای این‌چیزها اشتیاق دارن ولی تو ایران الان فقط دغدغه گرونی هست
ناشناس
۰۶:۳۷ ۰۷ شهريور ۱۴۰۰
الان بخاطر گرونی 3ساله مسافرت نرفتیم
Tania
۰۰:۱۱ ۰۷ شهريور ۱۴۰۰
با اینک لا دیدنشون خیلی حسرت خوردم اما بشدت لذت بخش بود همش منتظربودم ی هتلم از ایران معرفی شع ک خب متاسفانه نشد
پری
۱۶:۰۹ ۰۹ شهريور ۱۴۰۰
ایران استاندارد های یک هتل رو فراهم کنه نمی خواد بره تو این لیست
سارا
۲۲:۴۰ ۰۶ شهريور ۱۴۰۰
خوبه به خودتون بگید میتونید یکی مثل اینا درست کنید
Ali
۱۷:۵۵ ۰۶ شهريور ۱۴۰۰
خیلی جالب بود من تمام شرایط روواسه سفر واقامت تواین هتل هارو دارم اما فقط یک مشکل دارم اونم پول ندارم
ناشناس
۱۷:۰۴ ۰۹ شهريور ۱۴۰۰
باشگاه خبرنگاران جوان
۱۷:۵۵ ۰۶ شهريور ۱۴۰۰
چشم
رز
۱۱:۱۲ ۰۶ شهريور ۱۴۰۰
بعضی از هتلاش حکم همون چادر خودمون را داره
ناشناس
۱۸:۲۵ ۰۵ شهريور ۱۴۰۰
وای چقدر دلم میخواد برم این هتل هارو وای خدا
ناشناس
۰۹:۵۱ ۰۵ شهريور ۱۴۰۰
خیلی ممنونم ، من چند میلیارد پول تو جیبم بود نمیدونستم کجا میتونم برم !
الهه
۲۳:۵۰ ۰۴ شهريور ۱۴۰۰
درسته نمیتونیم بریم ولی دیدنشون لذت بخش بود ممنون
ناشناس
۲۱:۵۲ ۰۴ شهريور ۱۴۰۰
پس چرا توی ایران از این ایده های جذب توریست خارجی وجود نداره؟! واقعا حیف.
بی نام
۱۶:۳۵ ۰۵ شهريور ۱۴۰۰
مردم بنده خدای ما بتونن شکمشون رو سیر کنن توی این شرایط خیلی کار بزرگی کردن .
وگرنه ایرونی اصیل احتیاج ب کار خاصی ندارن بلکه با شادی و مهربونی منحصر ب فردشون توریست هارو جذب میکنن
ولی افسوس و صد افسوس ک روزای سیاهی رو زیر ظلم داریم بسر می‌بریم
0000
۱۰:۰۲ ۰۶ شهريور ۱۴۰۰
سلام مردم ایران از همه کشور ها باهوش ترند ولی متاسفانه
سرمایه ندارند
ناشناس
۱۲:۰۳ ۱۰ شهريور ۱۴۰۰
سرمایه هم هست...
ولی تو دبی و کانادا خرج میشه...
مگه باید توقع داشت همچین پروژه های گرونی رو مردم عادی انجام بدن...
اگه توریست جذب بشه سرمایه دارای خودمون هم سرمایشون رو همین جا خرج کنن، گلستون میشه..
ولی هیچ تضمینی ندارن که سرمایش ن به باد نره، پس مشکل جای دیگس
ناشناس
۱۸:۵۵ ۰۴ شهريور ۱۴۰۰
دقیقا
ناشناس
۱۵:۰۹ ۰۴ شهريور ۱۴۰۰
متاسفانه حتی از شهرمون هم نمیتونیم بیرون بریم چه برسه به هتل های خارجی
ناشناس
۱۴:۱۶ ۰۴ شهريور ۱۴۰۰
حاجی ما دیگه تا قم و جمکران هم نمیتونیم بریم با این وضع گرونی.. دلتون خوشه
ناشناس
۱۴:۱۶ ۰۴ شهريور ۱۴۰۰
حاجی ما دیگه تا قم و جمکران هم نمیتونیم بریم با این وضع گرونی.. دلتون خوشه
ناشناس
۱۷:۰۷ ۰۹ شهريور ۱۴۰۰
دلتون خوشه !من چند هفته پولمو جمع میکنم برای خانوادم یه مرغ و چند کیلو میوه بخرم هنوز به آرزوم نرسیدم