سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رفع تصرف بیش از ۱۳۰۰۰ متر مربع از اراضی ملی در سیرجان

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیرجان گفت: ۱۳ هزار متر مربع از اراضی ملی در روستا‌های جلال آباد و حاج عزت گوئینی‌ها آزاد سازی و رفع تصرف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، بهنام سلاجقه، مدیر بنیاد مسکن شهرستان سیرجان گفت: ۴ هزار متر مربع از اراضی ملی و دولتی در مالکیت بنیاد مسکن سیرجان در روستای جلال آباد سیرجان و ۹ هزار متر مربع در روستای حاج عزت گوئینی‌ها به ارزش هفتاد میلیارد ریال رفع تصرف شد.

او با اشاره به حمایت‌های ویژه رئیس شورای تامین سیرجان و دادستان برای مقابله با سودا گران زمین و زمین خواران و متصرفان غیر قانونی، افزود: با توجه به دستور دادستان، در آینده نزدیک، دیگر تصرفات غیر مجاز در اراضی ملی و دولتی چند روستا و یک شهر اقماری متعلق به این بنیاد که افراد فرصت طلب بدون مجوز تصرف و همچنین ساخت و ساز غیر مجاز کرده اند، رفع تصرف خواهد شد.

سلاجقه با هشدار به کسانی که به صورت غیرمجاز اقدام به تصرف غیرقانونی و ساخت و ساز بنا در زمین‌های ملی و دولتی می‌کنند، تاکید کرد: با هرگونه دخل و تصرف در اراضی ملی به صورت قاطع برخورد می‌شود و در این زمینه، کوچک‌ترین اغماضی نخواهیم داشت.

انتهای پیام/ب

 

برچسب ها: رفع تصرف ، اراضی ملی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.