سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بر اساس قیمت بازار؛

قیمت انواع موتورسیکلت در ۱۴ مرداد ۱۴۰۰

در این گزارش قیمت تعدادی از مدل‌های مختلف موتورسیکلت را گرد آوری و مدل های جدید آن را معرفی کرده ایم.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، موتور سیکلت یکی از وسایل نقلیه مورد توجه جوانان است و در شرایطی که خیابان ها از ترافیک مملو شده اند خیلی از افراد تمایل به خرید موتور سیکلت دارند. در این گزارش قیمت برخی از مدل های پر فروش موتور سیکلت صفر کیلومتر را جمع آوری کرده ایم.

گفتنی است قیمت های ذکر شده در جدول زیر  بر اساس نرخ بازار است و  ممکن است خرید و فروش با قیمت های متفاوتی انجام شود.

قیمت انواع موتور سیکلت به شرح زیر است: 

 

مدل موتور سیکلت  قیمت (تومان) 
آپاچی 200 75.000.000
 باجاج پالس 200RS 94.000.000
بنلی TNT 180S  70.000.000
تی وی اس ویگو 69.500.000
 همتاز rs150  43.800.000
  (1398)کاوازاکی نینجا  Z250  280.000.000
کاوازاکی نینجا 250  264.000.000
کویر موتور رادیسون 125 36.000.000
کویر موتور S2-150 38.000.000
 رهرو سی جی 125  32.500.000
هوندا کلیک 150 75.300.000
یاماها AEROX 155  106.000.000
وسپا اسپرینت 150 180.000.000
وسپا پریماورا 150   190.000.000

معرفی و بررسی طرح هوندا کلیک

شرکت موتورسازی هوندا در سال‌های گذشته محصولی را به بازار کشور در کلاس اسکوتر معرفی کرد که با اقبال مناسبی همراه شد. کلیک برند با اقبال و خوشنام مذکور بود که با طول عمر نه چندان زیاد جایگاه مناسبی کسب کرد. اما تحریم‌ها امان به کسب جایگاه خاص خود را در بازار به این محصول نداد. از این رو شرکت کویر موتور با عرضه طرح کلیک سعی به تصاحب جایگاه این موتورسیکلت در بازار داخل دارد.

این درحالی هست که محصول هوندا کلیک و طرح کلیک با عدم دسترسی آسان به قطعات همراه هستند. از سوی تعمیرکاران موتورسیکلت تمایل چندانی به تعمیر محصولات مذکور ندارند. هرچقدر که هوندا کلیک کیفیت بالای ژاپنی را در بازار به نمایش گذاشته، اما طرح آن چندان کیفیت مطلوبی ندارد. این موتورسیکلت در کلاس اسکوتر اسپرت هر راکبی را به خود جذب می‌کند. طراحی این موتورسیکلت به لطف پوزه متمایل به جلو مزین به LED های عمودی و چراغ‌های نسبتا کشیده در قیمت پایین آن ظاهری اسپرت و البته زیبا برای کلیک به وجود آورده است. نمایشگر دیجیتالی و مجهزبودن به گیربکس اتوماتیک از ویژگی مدرن بودن این اسکوتر ژاپنی است.

قوای محرکه‌ای کلیک یک موتور تک‌سیلندر ۱۵۰سی‌سی با دوسوپاپ است که حداکثر ۱۳اسب‌بخار قدرت و ۱۳.۴ نیوتون‌متر گشتاور را به کمک گیربکس اتوماتیک به چرخ عقب می‌رساند. بهره‌گیری از گیربکس بی‌دردسر و باکیفیت اتوماتیک و پیشرانه کم حجم و البته کم استهلاک سبب شده تا کلیک در میان جوانان گزینه‌ای محبوب و پرطرفدار شود.

سبک طراحی خاص سیستم تعلیق که در یک طرف بدنه دامپر و فنر قرار گرفته که با این وجود سواری مطلوب و رضایت بخشی را در اختیار راکبش‌ می‌گذارد. مهم‌ترین مولفه‌ای که منجربه می‌شود کلیک نسبت به اسکوترهای موجود در بازار کشور متمایز شود، سیستم ترمز ترکیبی یا CBS است که با به عنوان یکی از جدیدترین تجهیزات ایمنی در موتورسیکلت‌ها محسوب می‌شود و کمپانی هوندا این سیستم را برای کلیک تعبیه کرده تا ایمنی راکب را افزایش دهد.

کلیک در دو مدل ۱۲۵ و ۱۵۰‌سی‌سی در بازار موجود است .

انتهای پیام/ 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.