سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

علیرضا رضایی:

امیرحسین زارع به تجربه شویلی باخت و باید جسورانه‌تر کشتی می‌گرفت‌

دارنده مدال نقره المپیک آتن گفت: پتریا شویلی کشتی‌گیر گرجستانی، به خوبی روی سبک مبارزه امیرحسین زارع کار کرده بود و نماینده ایران به تجربه بالای حریفش باخت.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا رضایی دارنده مدال المپیک و قهرمان جهان، در گفتگو با رادیو ورزش، درباره ارزیابی خود از مسابقه امیرحسین زارع با شویلی گرجستانی گفت: پتریا شویلی به خوبی روی سبک مبارزه امیرحسین زارع کار کرده بود. توان به کارگیری دست‌های زارع را از کار انداخته بود و در سه دقیقه اول به خوبی بازی را کنترل کرد؛ هرچند سه امتیاز داد ولی با بستن راه زارع او را حسابی خسته کرد.

وی افزود: در وقت دوم شویلی با تجربه بالای خود از خستگی زارع استفاده کرد و مهارت خود را در کشتی به اجرا گذاشت. در واقع، در وقت دوم جوانی به تجربه باخت؛ البته جای تعجب هم ندارد. به نظرم امیرحسین زارع باید قدری جسورتر و با جنگندگی بیشتر در برابر شویلی مبارزه می‌کرد؛ با این کار شاید می‌توانست در وقت دوم هم پیروز شود. 

رضایی در پایان گفت: زارع جوان است و هنوز فرصت زیادی برای کسب تجربه و حضور دوباره در المپیک دارد. امیدوارم با همین روند خوب که پیش آمده به کارش ادامه دهد و در مسابقه رده بندی المپیک توکیو با پیروزی، مدال برنز را کسب کند.

گفتنی است؛ دقایقی پیش، امیر حسین زارع در دیدار نیمه نهایی رقابت‌های وزن ۱۲۵ کیلو گرم کشتی آزاد بازی‌های المپیک توکیو، با نتیجه 6 بر 3 مغلوب پتریا شویلی شد.


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۸:۳۳ ۱۷ مرداد ۱۴۰۰
اصلاح کنید لطفا. اسمش گنو هست فامیلیش پتریاشویلی