سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

المپیک ۲۰۲۰؛

زارع حریف قهرمان جهان نشد و به رده بندی رسید + فیلم

امیر حسین زارع در دیدار نیمه نهایی رقابت‌های وزن ۱۲۵ کیلو گرم کشتی آزاد بازی‌های المپیک توکیو مغلوب شد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، روز دوم رقابت‌های کشتی آزاد بازی‌های المپیک با دیدار‌های مقدماتی اوزان ۷۴ و ۱۲۵ کیلوگرم در توکیو برگزار شد و مدعیان کسب مدال به مصاف هم رفتند.

بر همین اساس در وزن ۱۲۵ کیلوگرم امیرحسین زارع در دور اول مقابل الکساندر خوتسیانویسکی دارنده مدال برنز جهان از اوکراین با نتیجه ۷ بر صفر به برتری رسید و در دور بعد مقابل اگزون شالا از کوزوو پیروز میدان شد و به نیمه نهایی رسید. زارع در این مرحله مقابل گنو پتریاشویلی دارنده مدال برنز المپیک و طلای جهان از گرجستان با نتیجه ۶ بر ۳ شکست خورد و راهی دیدار رده بندی شد. وی در دیدار رده بندی با برنده کشتی میان دیالدین عبدالمطلب از مصر و ژی وی دنگ از چین کشتی خواهد گرفت.

مسابقات رده بندی و فینال اوزان فوق بعداز ظهر فردا (جمعه) برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۸:۰۰ ۱۴ مرداد ۱۴۰۰
آقای رئیس فدراسیون کشتی باید جوابگو باشن و وقتی نمیتونن مسولیتی رو به سرانجام بدهند داعیه برتر از خودش رو سر ندهد. و اخراج یا استعفا سریع میتونه جامعه کشتی رو از وضع موجود نجات بده
ناشناس
۱۷:۱۸ ۱۴ مرداد ۱۴۰۰
یه چیزی که فهمیدم این المپیک عقب انداختنش وعلی رغم اصرار مردم ژاپن برای لغوش مهندسی شده بود بیشتر مدال ها را هم آمریکا و رفیقش انگلیس میگیره معمولا چین و روسیه و آلمان حرف اول را می زدن و آمریکا مقام چهارم بود نمی دانم این قضاوت من است
ناشناس
۱۷:۱۰ ۱۴ مرداد ۱۴۰۰
سرت رو بگیر بالا قهرمان
خوب بود
یه ذره نفس کم آورد
انشاالله مسابقات بعدی
ناشناس
۱۶:۵۸ ۱۴ مرداد ۱۴۰۰
کشتی گیرها کم کارترین کشتی گیرها تاریخ ایران بودن هیچکدوم حرکت و شادابی نداشتن چه آزاد و چه فرنگی و ارزش دیدن نداشتن. جز گرایی که کشتی دلچسب و ناب ایرانی گرفت. در وزن سنگین با ناعدالتی و نفوذ پهلوان پرویز هادی رو کنار گذاشتند و سایز اوزان هم فک کنم همین منوال عمل کردن، فک کردن چن تا مربی ملی میتونه چن کشتی گیر انتخابی خودشونو به قهرمانی برسونه.