سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جولان بی سابقه کرونا در قم / هجوم بیماران کرونایی به مراکز درمانی

رئیس بیمارستان امیرالمومنین (ع) گفت: شرایط کنونی کرونا در قم تقریبا بدترین وضعیتی است که طی یک سال و نیم گذشته با آن روبرو شده ایم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، فروغی رئیس بیمارستان شهید بهشتی – امیرالمومنین (ع) قم در گفت و گو با بخش خبری  ۱۸:۳۰ دقیقه سیمای مرکز نور با اشاره به هجوم بی سابقه بیماران کرونایی به مراکز درمانی گفت: شرایط کنونی تقریبا بدترین وضعیتی است که طی یک سال و نیم گذشته با آن روبرو شده ایم.

او  با اشاره به مراجعه تقریبا روزانه ۲۵۰ نفر به اورژانس بیمارستان شهید بهشتی امیر المومنین و ضرورت بستری بسیاری از این افراد در بیمارستان گفت: به منظور ارائه خدمات به بیماران کرونایی ۳۰۰ تخت از ۵۵۰ تخت بیمارستان به بیماران کرونایی اختصاص یافته است.

رئیس بیمارستان شهید بهشتی امیرالمومنین (ع) با بیان این که با توجه به افزایش تعداد بیماران مجبور به تعطیلی بخش‌های مختلف شده ایم، گفت: برخی از بیماران قلبی و عروقی،تصادفی و ترومایی به دلیل تعطیلی بخش‌ها از دریافت خدمات محروم شده اند.


او با ابراز نگرانی از فشار بالا به سیستم بهداشت درمان استان قم گفت: واکسیناسیون سدی است در برابر افزایش تعداد بیماران و از همشهریان درخواست می کنیم برای کمک به مدافعان سلامت نسبت به واکسیناسیون اقدام کنند.

انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
دنا زیلایی پاتاوه مارگون لوداب میمند لما کهگیلویه و بویراحمد
۲۲:۱۰ ۱۰ شهريور ۱۴۰۰
به شهر مقدس قم رسیدگی جدی و اساسی و سریع و دقیق و علمی نمی شود. و مردم هم رعایت نمی کنند