سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فعالیت ۱۶ پایگاه انتخاب رشته کنکور سراسری در چهارمحال و بختیاری

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری، از فعال شدن ۱۶ پایگاه انتخاب رشته کنکور سراسری زیرنظر این اداره کل خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، رهدار براتی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: ۱۶ پایگاه انتخاب رشته کنکور سراسری زیرنظر این اداره کل فعالیت دارند.

او افزود: پایگاه‌های انتخاب رشته کنکور سراسری زیر نظر آموزش و پرورش در مناطق مختلف استان فعال شده است.


بیشتر بخوانید


براتی اضافه کرد: این پایگاه‌ها با حضور کارشناسان و مشاوران برتر آموزش و پرورش استان در راستای ارائه مشاوره‌های علمی و کارشناسی به داوطلبان کنکور و کاهش بار روانی دانش‌آموزان و اولیای آن‌ها و ارائه مشاوره‌های گروهی، فردی و نرم‌افزاری فعال شده است.

او با تاکید بر اینکه فعالیت این پایگاه‌ها تا پایان زمان انتخاب رشته دانشگاه ادامه دارد، گفت: به منظور ارائه خدمات بهتر به جامعه هدف کمیته امداد و بهزیستی نیز تفاهم‌نامه بین این نهاد‌های حمایتی و مراکز مشاوره برای ارائه خدمات با کمترین قیمت برای جامعه هدف منعقد شده است.

براتی از ارائه مشاوره با هزینه کم و تخفیف به دانش‌آموزان بی‌بضاعت در این مراکز اشاره کرد و افزود: در این ایام برخی افراد سودجو بدون داشتن تخصص در کار مشاوره و انتخاب رشته با دریافت هزینه بالا اقدام به برپایی پایگاه انتخاب رشته می‌کنند و دانش‌آموزان و خانواده‌های آن‌ها باید نسبت به شناسایی پایگاه‌های معتبر اقدام کنند.

او ادامه داد: با توجه به شیوع کرونا در مراکز مشاوره و انتخاب رشته کنکور دستورالعمل‌های بهداشتی رعایت خواهد شد.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.