سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تاکید کارشناس عراقی به نام خلیج فارس در مقابل کارشناس رژیم صهیونیستی

کارشناس عراقی در برنامه‎ای زنده در صحبت‎هایی مقابل یک کارشناس رژیم صهیونیستی بارها به نام خلیج فارس تاکید کرد و پاسخی کوبنده به ادعاهای پوچ او داد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،  ممانعت و مقاومت برخی از دشمنان جمهوری اسلامی ایران در یاد کردن از خلیج فارس با نام صحیح آن سال‎هاست ادامه دارد و در بسیاری از مواقع با واکنش‌های بسیاری از سوی سیاستمداران، کارشناسان و مردم روبرو می‎شود.

در ویدئویی که از صحبت‌های دو کارشناس عراقی و رژیم صهیونیستی در پخش زنده یک برنامه منتشر شده نیز شاهد این هستیم که کارشناس عراقی به طرفداری از جمهوری اسلامی ایران به خوبی پاسخ ادعاهای پوچ و بی اساس کارشناس رژیم صهیونیستی را می‎دهد و در صحبت‎های خود در مقابل او بارها به نام خلیج فارس تأکید می‎کند که این موضوع باعث خنده‌های عصبی کارشناس رژیم کودک‌کش می‎شود. در ادامه ویدئویی که درباره آن توضیحاتی داده شد را مشاهده می‎کنید.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۰:۴۱ ۱۴ مرداد ۱۴۰۰
ببینید این صهیونیست ها دنیا رو به لجن کشیدند.این همه جنایت علیه بشریت میکنند.فقط نمیدونم چرا چشمان بعضی ها هنوز باز نشده که چهره کریه استکبار رو ببینند که چه بلاهایی به سر ملت ها میارند.
ناشناس
۰۲:۰۹ ۱۴ مرداد ۱۴۰۰
درودبرنجاح‌محمدعلی خبرنگار آزادمرد جهان که حقایق را ابرازمیکند وازهیچکسی بغیرازخدا ترسی ندارد وزیربیرق هیچ علمی نیست بجزاسلام ومسلمین خداحفظش کند این مرد بزرگ بااخلاق وشجاع ونترس را