سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری مراسم عزاداری ایام محرم در بازار تبریز

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: با توجه به ضوابط ستاد ملی مقابله با کرونا، بازار تبریز شرایط لازم را برای برگزاری عزاداری دسته‌های حسینی دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،حجت الاسلام حسن شعبانی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت:امسال این مراسم با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و شیوه‌نامه‌های بهداشتی در بازار برگزار می‌شود.

اوافزود: سال گذشته دسته‌های عزاداری حسینی در داخل بازار تبریز همکاری خوبی با این سازمان داشتند و طبق دستورالعمل‌های ستاد کرونا از برگزاری مراسم در بازار خودداری کردند.

او گفت: از ابتدای شیوع کرونا در کشور هیئت‌های مذهبی همکاری خوبی با ستاد مقابله با کرونا داشتند و تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی را به خوبی رعایت کردند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی ادامه داد: برای برپایی مراسم حسینی در ماه محرم امسال، جلسات مختلفی با هیات‌های مذهبی جهت توجیه، اطلاع رسانی و آموزش برگزار شده است.

حجت الاسلام شعبانی اظهار کرد: براساس دستورالعمل‌ها در تمامی هیات‌های حسینی باید ماسک برای ارائه به افرادی که فاقد ماسک هستند وجود داشته باشد و مراسم با رعایت فاصله اجتماعی در فضای باز و به مدت حداکثر ۲ ساعت برگزار شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.