سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سارق زورگیر را شناسایی کنید

رئیس پلیس آگاهی البرز از دستگیری یک سارق مسافرکش نما با اعتراف به سرقت های متعدد در سطح کرج خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ  محمد نادربیگی، رئیس پلیس آگاهی البرز گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از شهروندان به وسیله راننده یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ در سطح شهر کرج، بررسی پرونده به صورت ویژه در دستور کار اداره مبارزه با سرقت قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی البرز افزود: ماموران در بررسی‌های اولیه دریافتند سارق ابتدا در قالب راننده مسافرکش سوژه‌های خود را سوارکرده و در ادامه در اماکن خلوت با تهدید سلاح سرد اقدام به سرقت تلفن همراه و لوازم با ارزش آن‌ها کرده و متواری می‌شد.

سرهنگ نادربیگی گفت: در ادامه کارآگاهان با انجام تحقیقات گسترده و به کارگیری اقدامات پلیسی، رد پای یکی از سارقان سابقه دار را در این پرونده مشاهده کرده و با شناسایی مخفیگاه متهم، نامبرده را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

او با بیان این که تحقیقات بر روی این پرونده ادامه دارد و اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد افزود: بر دستور دادیاری شعبه ۲ دادسرای عمومی و انقلاب کرج، تصویر این سارق بدون پوشش منتشر می‌شود تا چنانچه شهروندان توسط این فرد مورد سرقت قرار گرفته اند برای تشکیل پرونده به آدرس کرج، میدان طالقانی- ابتدای بلوار تعاون- پلیس آگاهی استان البرز مراجعه کنند.

انتهای پیام/خ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.