سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احداث بزرگترین باغ ایرانی در سیرجان

تفاهم نامه احداث بزرگ ترین باغ ایرانی در سیرجان امضا شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، آئین امضای تفاهم نامه احداث و ساخت پروژه باغ ایرانی به ارزش ۳۰۰ میلیارد ریال میان شرکت گهرزمین و شهرداری سیرجان با حضور جمعی از مدیران شهرستان برگزار شد.

این باغ با هدف افزایش سرانه فضای سبز و سرانه فرهنگی و همچنین ایجاد یک جاذبه، گذران اوقات فراغت و رفاه شهروندان احداث می شود.

بهاالدینی فرماندار ویژه سیرجان ضمن قدردانی از خدمات شرکت گهر زمین در راستای مسئولیت اجتماعی و همچنین شهرداری سیرجان، گفت: با توجه به اقلیم منطقه و احساس نیاز به ایجاد فضا‌هایی جهت پر کردن اوقات فراغت شهروندان، احداث این باغ باعث خواهد شد تا مکانی برای آرامش شهروندان، مسافران و یکی از جاذبه‌های گردشگری شهر ایجاد شود.

رضا سروش نیا شهردار سیرجان نیز درباره این پروژه گفت: این پروژه از جمله مهم‌ترین پروژه‌های فرهنگی و هنری شهر سیرجان محسوب میشود و ما با یک حساب ساده متوجه شدیم چیزی که سیرجان کم دارد مکانی تفریحی و فرهنگی برای مردم و گردشگران است.

او  افزود: با رایزنی‌هایی که با شرکت گهر زمین انجام شد توانستیم با امضای یک تفاهم نامه به کار خود رسمیت بیشتری ببخشیم و به زودی شاهد رقم خوردن اتفاقی بهتر برای شهر خود باشیم.

او درباره این باغ گفت: برای این پروژه چیزی حدود ۳۰ میلیارد تومان برآورد هزینه شده است و شرکت گهر زمین در راستای مسوولیت‌های اجتماعی اش این کار را برعهده گرفته و چشم انداز خوبی برای این پروژه در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: تفاهم نامه ، فضای سبز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
سعید
۱۸:۰۸ ۱۳ مرداد ۱۴۰۰
توی سیرجان اب خوردن نیست حالا میخوان پارک درست کنند واقعا کارهای عجیبی کیکنند
سعید
۱۸:۰۸ ۱۳ مرداد ۱۴۰۰
توی سیرجان اب خوردن نیست حالا میخوان پارک درست کنند واقعا کارهای عجیبی کیکنند