سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واکسیناسیون ۵۵۰۰ معلم در کرمان

مدیرکل آموزش وپرورش استان کرمان گفت: مرحله اول تزریق واکسن کرونا برای بیش از ۵ هزار و ۵۰۰ فرهنگی در استان انجام شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،احمد اسکندری نسب مدیرکل آموزش وپرورش استان کرمان، در حاشیه بازدید از مرکز تجمیعی واکسیناسیون فرهنگیان ناحیه دو کرمان در خصوص واکسیناسیون فرهنگیان در استان، گفت: خوشبختانه در استان کرمان بلافاصله پس از اعلام وزارت آموزش و پرورش با همکاری خوبی که با دانشگاه‌های علوم پزشکی کرمان، بم سیرجان، رفسنجان و جیرفت داشتیم تمهیدات لازم اندیشیده شده  و واکسیناسیون فرهنگیان استان در حال انجام است.

او بیان کرد: از روز سه شنبه پنجم مرداد ماه روند واکسیناسیون فرهنگیان در برخی از شهرستان‌ها و مناطق استان آغاز شد و تا کنون بیش از ۵ هزار ۵۰۰ هزار فرهنگی مرحله اول واکسیناسیون خود را در مراکز تجمیعی و اختصاصی دریافت کرده اند.

اسکندری نسب افزود: در همه شهرستان‌ها و مناطق استان با نظر دانشگاه‌های علوم پزشکی ، مراکز و شبکه‌های بهداشت و درمان پایگاه‌های تزریق واکسیناسیون ویژه فرهنگیان راه اندازی شده و روند تزریق واکسن فرهنگیان در حال انجام است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: در شهر کرمان نیز دو پایگاه تجمعی ویژه فرهنگیان نواحی یک و دو به ترتیب در مجتمع سعادت واقع در میدان علی ابن ابیطالب (فابریک) و سالن ورزشی شهید سام نژاد واقع در خیابان نماز راه اندازی شده که فرهنگیان هر ناحیه براساس برنامه‌های اعلامی به آن‌ها در محل این پایگاه‌ها حضور پیدا کرده و مرحله اول واکسیناسیون خود را انجام می‌دهند.

اسکندری نسب افزود: پیش بینی می‌شود بیش از ۴۸ هزار فرهنگی شاغل در مدارس دولتی و غیردولتی استان تا پایان مرداد امسال مرحله اول واکسن خود را دریافت کنند.

احمد اسکندری نسب مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان به اتفاق معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان، معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان و مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو کرمان از مرکز تجمیعی واکسیناسیون فرهنگیان ناحیه دو کرمان بازدید کرد.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.