سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح ۸ سالن و ۲ پایگاه خودرویی برای واکسیناسیون کرونا در شیراز

به همت مدیریت امور پشتیبانی و رفاهی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، هشت سالن و دو پایگاه خودرویی برای واکسیناسیون کووید۱۹ در شهر شیراز، تجهیز و به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، علی اکبری معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه گفت: نظر به سیاست‌های ابلاغی از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ارتباط با لزوم تزریق واکسن کووید۱۹ و بر اساس دستورالعمل‌های صادره برای سرعت بخشیدن هرچه بیشتر به گروه‌های هدف، مراکز واکسیناسیون یاد شده تحویل نماینده معاونت بهداشت دانشگاه شد.

او ادامه داد: بر اساس مصوبه‌های ستاد دانشگاهی کووید۱۹ و به همت مدیریت امور پشتیبانی و رفاهی دانشگاه، با به کارگیری تمامی ظرفیت‌های موجود نظیر نیروی انسانی، منابع مالی و تجهیزاتی، موفق به راه اندازی هشت سالن ورزشگاهی و دو پایگاه خودرویی برای واکسیناسیون افراد واجد شرایط شدیم.

اکبری ابراز امیدواری کرد تا با واکسیناسیون تمام اقشار جامعه، هرچه سریعتر شاهد کاهش مراجعه به مراکز درمانی و ایمن سازی تمامی افراد جامعه باشیم.

علیرضا قاسمی مدیر امور پشتیبانی و رفاهی دانشگاه نیز در این خصوص گفت: همزمان با آغاز پیک جدید بیماری کووید۱۹، نیاز به راه اندازی فوری سالن‌های واکسیناسیون ویژه افراد واجد شرایط است که این مهم با توجه به مصوبات ستاد مدیریت کووید۱۹ در دانشگاه و تلاش شبانه روزی کارکنان واحد‌های تاسیسات، خدمات، حمل و نقل انبار و تدارکات مرکزی، در کوتاهترین زمان ممکن انجام شد. 

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.