سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احداث ۳ مدرسه خیرساز در اهر

مدیر آموزش و پرورش اهر گفت: ۳ باب مدرسه از سوی خانواده‌های خیر ریحانی و شوره کندی در روستا‌های قره‌برون، یاغبستلو و بمیس شهرستان اهر احداث می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،پور فتحی مدیر آموزش و پرورش اهر در مراسم امضای تفاهم‌نامه احداث ۳ مدرسه خیرساز در اهر گفت: مدرسه ۱۸ کلاسه دیزلیش که نیمه‌تمام مانده بود با پیگیری‌های صورت گرفته روند اجرایی آن شروع شد و تا هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیر آموزش و پرورش اهر از تامین اعتبار برای بازسازی ۳ باب مدرسه تخریبی در این شهرستان خبر داد و گفت: قرار بر این شد تا پس از بازسازی این مدارس، یک باب  مدرسه را برای مدرسه استثنایی اختصاص دهیم.

پورفتحی بابیان اینکه با اقدامات و پیگیری‌های صورت گرفته احداث مدارس از سوی خیران شتاب بیشتری گرفته است یادآور شد: با توجه به نیازمندی و کمبود فضای آموزشی، برای جذب خیران نیاز به برگزاری جشنواره خیران مدرسه‌ساز در شهرستان اهر داریم.

او از پیشرفت مطلوب احداث مدارس خیرساز در روستا‌ها و شهر اهر ابراز رضایت کرد و گفت: از لطف خیران نیک‌اندیش که برای تامین فضای آموزشی شهرستان اهر به یاری آموزش و پرورش آمده‌اند، قدردانی می‌کنیم.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.