سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لحظه وحشتناک سقوط خودرو از بالای صخره

تلاش یک زوج برای جلوگیری از سقوط خودرویشان به پایین صخره بی نتیجه ماند و خودرو در حالی که یک نفر در صندلی جلو آن نشسته بود به پایین سقوط کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یک خانواده چینی که برای تماشای مناظر با خودروی خود در کنار یک اتوبان کوهستانی توقف کرده بودند هرگز تصور نمی‌کردند که دچار حادثه‌ای وحشتناک شوند. در حالی که آن‌ها مشغول لذت بردن از مناظر اطراف بودند ناگهان خودرو شروع به حرکت و به پایین صخره سقوط کرد.

در حالی که دو نفر از این افراد شامل یک پسر و یک زن سالخورده توانستند در آخرین لحظه از خودرو بیرون پریده و نجات پیدا کنند، اما مسافری که در صندلی جلوی خودرو نشسته بود نتوانست به موقع کمربند ایمنی را باز کرده و از آن خارج شود. در ویدئویی که منتشر شده یک زن و یک مرد در حالی که با حرکت خودرو تلاش می‌کنند آن را متوقف کنند دیده می‌شوند. لحظاتی بعد تلاش آن‌ها ناکام مانده و خودرو به پایین صخره سقوط می‌کند.


بیشتر بخوانید


این خودرو در حاشیه اتوبان جینجیانک دوکو به پایین سقوط کرد. بنا به اعلام مدیر اورژانس هیجینگ کانتی فردی که در صندلی جلوی خودرو نشسته بود از مرگ نجات یافت، اما دچار جراحت شدید شد. هنوز از آخرین وضعیت این مسافر گزارشی منتشر نشده است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
محمد
۱۵:۴۸ ۱۶ مرداد ۱۴۰۰
خودرو های چینی مدیران خورو وکرمان موتور هم همین طوری به اعتباره
ناشناس
۱۳:۰۳ ۱۷ مرداد ۱۴۰۰
بابا چه ربطی داشت
ناشناس
۱۳:۰۴ ۱۷ مرداد ۱۴۰۰
خواهشا قبل اینکه دهنتو باز کنی یه کوچولو فکر کن بد نیست
علی
۱۴:۰۰ ۱۶ مرداد ۱۴۰۰
اونی که صندلی جلو نشسته عجب دیوانه ایی راحت میتونست بیاد بیرون از ماشین!
ناشناس
۱۰:۴۳ ۱۶ مرداد ۱۴۰۰
گفته های ما ثبت نشد در مورد سقوط خورو ب دره