سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری طرح شمیم خدمت در بقاع متبرکه

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی از برگزاری طرح شمیم خدمت در بقاع متبرکه استان خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، حجت الاسلام بخشی پور مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی گفت: طی یک ماه آینده طرح شمیم خدمت با هدف آموزش، توانمندسازی و اشتغال زایی افراد کم برخوردار در جوار بقاع متبرکه استان در جهت تحقق شعار امسال اجرا می‌شود.

اوافزود: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری بر موضوع جهش و رونق تولید داخلی سازمان اوقاف و امور خیریه اقدام به برگزاری این طرح کرده است.

حجت الاسلام بخشی پور بیان کرد: این طرح با هدف آموزش، توانمندسازی ، اشتغال زایی ، بازاریابی و فروش محصولات تولیدی اجرا و سازمان اوقاف و امور خیریه در جهت اجرای این طرح با شعار هر خانه، یک کارخانه در جوار بقاع متبرکه به دنبال این است تا زمینه اشتغال برای افراد کم برخوردار فراهم کند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی با بیان اینکه شعار امسال به بحث رونق تولید و اقتصاد داخلی دارد، گفت: سازمان اوقاف با اجرای طرح شمیم خدمت به خوبی می‌تواند وظیفه خود در جهت رونق تولید و اشتغال زایی را انجام دهد.

او افزود: در گام نخست اجرای این طرح در شهر‌های خراسان جنوبی به همت بقاع متبرکه بحث آموزش در دستور کار قرار می‌گیرد و از محل کمک خیرین وسایل و ابزار کار برای علاقمندان تهیه خواهیم کرد.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.