سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازدید سرزده رئیس کل دادگستری از حوزه قضایی شهداد و گلباف

رئیس کل دادگستری استان کرمان به منظور بررسی عملکرد قضات و کارکنان به صورت سرزده از حوزه‌های قضایی شهداد و گلباف بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، رئیس کل دادگستری استان کرمان با همراهی معاون قضایی و مسئول نظارت و ارزشیابی قضات دادگستری استان در راستای پیگیری برنامه‌های راهبردی و نظارتی و به منظور بررسی عملکرد قضات و کارکنان به صورت سرزده از حوزه‌های قضایی شهداد و گلباف بازدید کرد.

یدالله موحد،رئیس کل دادگستری استان کرمان همچنین پس از بررسی وضعیت هر یک از این حوزه‌های قضایی، به منظور ارتقای سطح کیفی عملکرد و رفاه حال مراجعان، دستورات و توصیه‌های لازم را ارائه کرد.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان همچنین با برخی از مراجعان این حوزه‌های قضایی دیدار و گفت و گو کرد و پس از استماع مطالبات آن‌ها، دستورات لازم را به منظور رسیدگی به موارد مطرح شده صادر کرد.

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: در بازه چهارماهه امسال  ۵۸۰ پرونده در شهداد مورد رسیدگی قرار گرفته است.

یدالله موحد متوسط نرخ رسیدگی به پرونده‌ها در این حوزه قضایی را ۱۰۸.۵ درصد ذکر کرد و ادامه داد: در حال حاضر ۸۴ درصد ابلاغیه‌های این حوزه قضایی به صورت الکترونیک صادر می‌شود.

او در ادامه به عملکرد حوزه قضایی گلباف نیز اشاره و بیان کرد: در چهارماهه امسال ۴۸۱ پرونده در حوزه قضایی گلباف مورد رسیدگی قرار گرفته است.

رئیس کل دادگستری استان کرمان ادامه داد: متوسط نرخ رسیدگی به پرونده‌ها در حوزه قضایی گلباف ۱۰۵.۳ درصد است و در حال حاضر ۹۴ درصد ابلاغیه‌های قضایی در این حوزه به صورت الکترونیک صادر می‌شود.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.