سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز واکسیناسیون کارکنان پست فارس/ رشد ۳۱ درصدی جابه‌جایی مرسولات پستی

مدیرکل پست استان فارس گفت: واکسیناسیون ۶۲۰ نفر از کارکنان اداره پست استان فارس شروع شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهدی آزادی مدیرکل پست استان فارس درخصوص تزریق واکسن کرونا به کارکنان این اداره، گفت: در راستای ارتقای سلامت عمومی جامعه تمامی کارکنان بخش دولتی پست استان فارس که تعداد ۶۲۰ نفر (۴۱۲ نفر شیراز و ۲۰۸ نفر شهرستان) هستند، واکسینه شدند.

او درباره نوع واکسن تاکید کرد: نوع واکسن به آنچه در اختیار گرفته است، بستگی دارد و تعداد حدود ۳۰۰ نفر نیز از کارکنان بخش خصوصی مرتبط با کار پست نیز طی مرحله بعدی واکسینه خواهند شد.

آزادی ادامه داد: امروزه سلامت اجتماعی و حفظ جان تک تک افراد جامعه یک تکلیف بسیار مهم است و باید از تمام ظرفیت‌ها در این امر مهم نهایت استفاده را کنیم و دوش به دوش مسئولان حرکت کرد تا روز به روز شاهد کم‌رنگ‌تر شدن این ویروس منحوس در سطح جامعه باشیم.

مدیرکل پست استان فارس تصریح کرد: با توجه شیوع کرونا و پیک پنجم میران خردا‌های اینترنتی به شدت افزایش یافته و در ۴ ماهه امسال استان فارس با ترافیک دو میلیون ۸۰۰ هزار مرسوله وارده رو به رو شده است که در مقایسه با مدت مشابه پارسال و با رشد ۳۱ درصدی همراه بوده و تمام همکاران تلاششان معطوف به خدمترسانی به هم استانی‌ها کرده اند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.