سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واکسیناسیون استان مرکزی به ۵۳ سال رسید

واکسیناسیون کرونا برای متولدین ۱۳۴۷ و قبل آن در سراسر استان مرکزی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  قربانی، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اراک از آغاز واکسیناسیون کرونا برای افراد ۵۳ سال به بالا در استان مرکزی خبر داد.

قربانی گفت: متولدین ۱۳۴۷ و قبل آن در سراسر استان مرکزی از امروز ۱۳ مرداد با مراجعه به مراکز واکسیناسیون در شهرستان‌ها و در اراک با مراجعه به چهار مرکز تعیین شده می‌توانند به تزریق واکسن کرونای خود اقدام نمایند.

قربانی افزود: از هم‌اکنون متولدین ۱۳۴۷ و قبل از آن در سراسر کشور امکان دریافت آنی نوبت در سامانه salamat.gov.ir دارند و می‌توانند بلافاصله واکسن خود را تزریق نمایند.

او ادامه داد: کسانی که مشکل در ثبت نام در سامانه دارند و با دسترسی به آن برای آن‌ها فراهم نیست می‌توانند با مراجعه به مراکز واکسیناسیون در استان نسبت به بیماری کرونا واکسینه شوند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اراک در باره خبرنگاران جامانده هم گفت: خبرنگارانی که اسامی آن‌ها از سوی اداره کل ارشاد به دانشگاه علوم پزشکی اراک ارسال شده و هنوز موفق به دریافت واکسن نشده‌اند می‌توانند امروز ۱۳مرداد از ساعت ۸ صبح تا ۱۳:۳۰ ظهر با مراجعه به سالن یادگار امام واقع در شهرک گردو، خیابان فارابی واکسن خود را دریافت کنند.

او در خصوص واکسیناسیون معلمان هم گفت: واکسیناسیون معلمان ناحیه یک آموزش و پرورش در سالن یادگار امام و معلمان ناحیه ۲ آموزش و پرورش در سالن شهرداری واقع در انتهای خیابان قائم مقام، جنب استخر شهرداری، امروز چهار شنبه در نوبت عصر ادامه خواهد یافت.

قربانی اظهارکرد: رانندگان امروز چهارشنبه ۱۳ مرداد ماه با مراجعه به سالن شهید ساکی و سالن شهرداری راس ساعت ۸ صبح می‌توانند واکسن کرونا را دریافت نمایند.

او گفت: واکسیناسیون زندانیان استان مرکزی امروز هم ادامه خواهد داشت و همچنین کارمندان بانک‌ها و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اراک که هنوز برای تزریق واکسن مراجعه نکرده اند امروز به مرکز واکسیناسیون مصلی بیت‌المقدس در اراک مراجعه کنند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اراک بیان کرد: محل‌های تزریق واکسن در اراک، (الف) مصلی بیت‌المقدس (ب) مرکز واکسیناسیون شماره یک واقع در شهرک مصطفی خمینی، کوی گلستان، ساختمان شماره ۲ دانشگاه علوم پزشکی اراک سالن ورزشی شهید ساکی، (ج) سالن ورزشی یادگار امام (ره) واقع در کوی رضوی، خیابان فارابی (د) سالن مرکز مدیریت بحران واقع در انتهای خیابان قائم مقام، جنب استخر شهرداری می‌باشد.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.