سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شرمن: پاسخ دهی حمله به نفتکش رژیم صهیونیستی را به بریتانیا واگذار می‌کنیم

معاون وزیر خارجه آمریکا با اشاره به حمله به نفتکش رژیم صهیونیستی گفت: واشنگتن در انتظار این است تا انگلیس در شکل‌دهی پاسخ به ایران پیش‌قدم شود.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، وندی شرمن، معاون وزیر خارجه آمریکا با تاکید بر این که واشنگتن در انتظار شکل دهی پاسخ به حمله ادعایی ایران به نفتکش رژیم صهیونیستی، از سوی انگلیس است، گفت: ما به انگلیس اجازه می‌دهیم که در این راستا پیش قدم شود.

وی افزود: این پاسخ می‌تواند شامل ایجاد شرایطی در سازمان ملل ویا هرگونه پاسخ دیگر باشد.

چندی پیش گروه نظامی انگلیسی موسوم به «عملیات‌های تجاری دریایی» مدعی شده بود که، شامگاه پنجشنبه هفتم مرداد، یک کشتی در دریای عمان هدف قرار گرفته است و پس از آن نیز وزارت دفاع انگلیس اعلام کرد که کشتی مذکور تحت مالکیت رژیم صهیونیستی بوده و در فاصله ۲۸۰ کیلومتری بندر «الدقم» هدف حمله قرار گرفته است.

هدف قرار گرفته شدن این کشتی، بار دیگر سبب شد تا برخی کشور‌های غربی زبان بگشایند و ایران را عامل این حمله بدانند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۲:۴۴ ۱۵ مرداد ۱۴۰۰
چقدر این زن زشته......جانور بدقیافه .
ناشناس
۰۰:۲۵ ۱۴ مرداد ۱۴۰۰
تعارف بذار کنار.فقط بیا جلو یکی بزنی ده تا میخوری.
ناشناس
۱۴:۰۹ ۱۳ مرداد ۱۴۰۰
اسراییل:‌ به آمریکا میگم تلافی کنه. آمریکا به انگلیس سپردم. انگلیس: بررسی می‌کنم ببینم با رومانی با هم دوتایی چکار می‌تونیم بکنیم. رومانی: ما اینکار رو فقط محکوم می‌کنیم و از جامعه جهانی درخواست رسیدگی داریم. جامعه جهانی: به ما ربطی نداره ما همینطوری هم کلی مشکل اقتصادی داریم لطفا دست به ماجراجویی نزنید.
ناشناس
۱۴:۰۱ ۱۳ مرداد ۱۴۰۰
بعد از عملیات فالز فلگ یازده سپتامبر قرار بود در عرض ۵ سال به ۷ کشور از جمله ایران حمله کنند. اون زمان نه ایران قدرت موشکی و پهپادی و سامانه‌های پیشرفته پدافندی فعلی رو داشت و نه آمریکا در موقعیت بد اقتصادی الان بود. با اینحال بزرگترین شبیه سازی حمله نظامی در تاریخ آمریکا رو با ۲۵۰ میلیون دلار پیاده کردند و طی روز اول ۲۰ هزار نظامی آمریکایی کشته شدند و ۱۶ کشتی و ناو آمریکایی غرق شدند. بعدا تحت فشار صهیونیستها دوباره شبیه سازی رو انجام دادند ولی اینبار با تقلب و فرض اینکه ایران تقریبا برای دفاع از خودش اقدامی نمی‌کنه. ژنرال پاول ون ریپر که از این حقه عصبانی بود و مخالف به کشتن دادن سربازهای آمریکایی بود با مصاحبه با چند رسانه اروپایی ماجرا رو لو داد. دلیل اینکه الان تلافی کردن رو به همدیگه محول می‌کنند دقیقا همینه که میدونند هیچکدومشون نه به تنهایی و نه به همراه هم هیچ غلطی نمی‌تونند بکنند. اولین اتفاقی که در صورت هر اقدام احمقانه غربی‌ها میافته محو شدن اسراییل از صحنه روزگاره و بعد نابودی تجهیزات و کشتار نیروهای نظامی ارتش متخاصم و فلج شدن اقتصاد دنیا و انقلاب در تک تک کشورهای اروپایی و آمریکا
ناشناس
۱۳:۵۰ ۱۳ مرداد ۱۴۰۰
اسراییل خودش که غلطی نمی‌تونه بکنه ولی اگه اون نوکرهای بدبختش آمریکا و انگلیس رو جلو انداخت که اونا غلطی بکنند اول از همه خودش از روی زمین محو میشه و بعد آمریکاییها و انگلیسیها اگه تونستند باقیمانده اجساد سربازاشونو از چنگ کوسه‌ها در بیارند می‌تونند با گونی ببرند تو مستراحهای آمریکا و انگلیس دفن کنند
ناشناس
۱۳:۴۸ ۱۳ مرداد ۱۴۰۰
یه مشت ترسو دور هم جمع شدند اسراییل میگه به آمریکا میگم تلافی کنه. آمریکا میگه میزاریم بر عهده انگلیس. انگلیس میگه بررسی می‌کنیم با متحدانمون اقدام کنیم. متحدانشون هم نگاهشون به همون آمریکا و انگلیسه بلکه اونا بتونند کاری از پیش ببرند.
ناشناس
۱۳:۴۴ ۱۳ مرداد ۱۴۰۰
غلط کرد. انگلیس چلغوز اندازه این حرفها نیست
احمد
۱۰:۵۷ ۱۳ مرداد ۱۴۰۰
جالبه خود آمریکا که خودشو کدخدا و پلیس جها ن میداند جیگر عکس العملی علیه ایران ندارد به نوچه های خود مثل انگلیس اجازه میدهد که در این راستا پیش قدم شود.چرا خودت جرات نداری پیش قدم بشی مثلا انگلیس پیش قدم شود چه شکری میخواهد بخورد غلط بکن جوابشو بگیر به هم پاسکاری نکنید جواب شما رو به روش خود جواب خواهیم داد دولت انقلابی روی کار آمده انقلابی جوابت را خواهد داد
عمار
۰۶:۴۱ ۱۳ مرداد ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
سفارت انگلیس ملعونین فتنه گران توطئه گران استعمارگران خبیث شیطان صفتان را هم همچون سفارت آمریکایهای تروریست خبیث جنایتکاران جاسوسان را درش را در کشور ایران اسلامی تخته و کاه گل بگیرید و به زبال دان تاریخ بشری برای همیشه پرتشان کنید فقط سفارتخانه های دوستان و همپیمانان ایران اسلامی حق دارند در کشور ایران اسلامی باز باشند و فعالیت کنند نه سفارتخانه های دشمنان قسم خورده ایران اسلامی و همپیمانانشان تا تکلیف دوست با دشمنان ایران اسلامی اساسی و ریشه ایی مشخص شود تا تکلیف مشخص شود و خلیج فارس و تنگه هرمز و دریای عمان را اگر دست از پا خطا کردند قبرستانشان کنید . افتااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد . والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر خردندانه .
ناشناس
۰۶:۲۵ ۱۳ مرداد ۱۴۰۰
خودشون که مادر اسرائیلن میترسن غلطی بکنن انگلیس رو انداختن جلو