سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری عامل چاقوکشی و درگیری با شهروندان در گرگان/فوت یکی از مجروحان

جانشین فرمانده انتظامی گلستان از دستگیری عامل چاقوکشی و مجروح شدن تعدادی از شهروندان در گرگان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، سرهنگ فرزاد تاجره جانشین فرمانده انتظامی گلستان گفت : در ساعت ۱۹ امروز به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره درگیری و چاقوکشی در چهار راه میدان گرگان بلافاصله ماموران یگان امداد شهرستان به محل اعزام شدند.

او افزود: با حضور پلیس در محل مشاهده شد فردی با تبر و چاقو در حال درگیری با تعدادی از رهگذران است که طی آن چند نفر از شهروندان مجروح شدند.

جانشین فرمانده انتظامی گلستان گفت: متهم با مشاهده ماموران قصد حمله‌ور شدن به سمت پلیس را داشت که ماموران ضمن رعایت قانون بکارگیری سلاح اقدام به شلیک تیر هوایی کردند که در این لحظه متهم اقدام به فرار کرد.

سرهنگ تاجره گفت: با سرعت عمل و آمادگی بالای ماموران، متهم که مسلح به سلاح سرد تبر و کارد بود در عملیاتی ضربتی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

او افزود: در این حادثه متاسفانه یکی از شهروندان به علت شدت جراحت وارده فوت کرد و ۹ نفر نیز مجروح و به بیمارستان منتقل شدند که حال دو نفر از آن‌ها بدحال گزارش شده است.

این مقام انتظامی استان با اشاره به اینکه با گرفتن دستورات قضایی تحقیقات در حال انجام است، گفت: علت و انگیزه این حادثه دلخراش در حال بررسی است.

انتهای پیام/م

برچسب ها: دستگیری متهم ، پلیس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۰:۰۸ ۱۳ مرداد ۱۴۰۰
یاغی شدن همه...
Mohamad
۰۰:۱۵ ۱۳ مرداد ۱۴۰۰
سلام واقعا چه وضعیه هر چند وقت یکبار باید شاهد این درگیری ها باشیم واقعا دستگاه قضا چیکار میکنه حتما مردم باید کشته بشن تو این جور درگیری ها تا شاهد برخورد با این جور ادم ها باشیم واقعا دیگه امنیت جانی هم نداریم