سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تعداد شهرهای قرمز خراسان رضوی به ۱۲ شهر رسید

به دنبال عادی انگاری ها و کاهش رعایت دستورالعمل های بهداشتی، تعداد شهرهای قرمز خراسان رضوی از ۸ شهر به ۱۲ شهر تغییر کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، با کاهش رعایت دستورالعمل های بهداشتی و افزایش عادی‌انگاری‌ها در جامعه، برابر آخرین اعلام وضعیت رنگ‌بندی کرونا در نرم‌افزار ماسک تعداد شهرستان‌های قرمز خراسان رضوی از ۸ شهرستان به ۱۲ شهرستان افزایش یافت.

بر همین اساس اکنون شهرستان‌های مشهد، سرخس، تربت‌جام، بینالود، چناران، گلبهار، درگز، قوچان، کاشمر، سبزوار، صالح آباد و ششتمد در شرایط قرمز قرار دارند.


بیشتر بخوانید


پیش از این فریمان هم در زمره شهرستان‌های قرمز کرونایی این استان قرار داشت که اکنون این شهرستان به نارنجی تغییر رنگ داده است.

همچنین شهرستان‌هایی مانند نیشابور، گناباد، تایباد، خلیل‌آباد، بردسکن، تربت حیدریه، فریمان و بردسکن در وضعیت نارنجی و شهرستان‌هایی مانند کلات، خوشاب، جوین، داورزن، جغتای، مه‌ولات، بجستان، رشتخوار و زاوه در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

اگرچه فشار‌ها برای قرنطینه مشهد و شهر‌های قرمز بر مسئولین وجود دارد اما طبق اعلام مسئولین دانشگاه علوم پزشکی مشهد، دورهمی‌های خانوادگی همچنان علت عمده ابتلای مردم به کروناست.

انتهای پیام//ص.ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.