سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل بنیاد احسان خبر داد؛

اعزام تیم‌های امدادی و اقلام حمایتی ستاد اجرایی فرمان امام برای سیل‌زدگان استان اردبیل

مدیر عامل بنیاد احسان از اعزام تیم‌های امدادی و اقلام حمایتی ستاد اجرایی فرمان امام در اولین ساعات بحران به سیل‌زدگان استان اردبیل خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام همچون گذشته در حوادثی مثل سیل و زلزله در کشور با حضور فوری و ارسال تیم های متخصص و اقلام حمایتی به مردم کمک می‌کند و اکنون در سیل اخیر اردبیل هم به میدان آمد.

در همین رابطه سعید سلیمانی مدیر عامل بنیاد احسان گفت: درپی سیل پیش آمده در بعضی شهرهای استان اردبیل به ویژه شهرستان مشگین شهر بنیاد احسان اقدام به اعزام تیم های جهادی و ارسال اقلام حمایتی نموده است.

سعید سلیمانی افزود: به دستور رئیس ستاد اجرایی فرمان امام تا کنون 5 گروه ارزیابی و امدادی برای پاکسازی منازل به این مناطق اعزام شده اند و به لایروبی راه‌ها و منازل آسیب‌دیده پرداخته‌اند.

مدیر عامل بنیاد احسان درخصوص اقلام حمایتی ارسال شده نیز گفت: در ساعات ابتدایی سیل 200 بسته 72 ساعته، 15 تخته چادر امدادی، 2500 بسته آب معدنی، 2 هزار عدد تن ماهی و 200 تخته پتو ارسال شده است.
سلیمانی در خصوص طبخ و توزیع غذای گرم نیز گفت: آشپز خانه امدادی احسان با ظرفیت طبخ روزانه 1000 پرس غذای در مناطق سیل زده شروع به کار کرده است.

همچنین در ادامه این حمایت‌ها گروه‌های مردمی وابسته به بنیاد احسان برای کمک به مردم آسیب‌دیده تا پایان بحران همراه مردم خواهند بود.

انتهای پیام/

برچسب ها: بنیاد برکت ، سیلاب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.