سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صدور ۱۷۶ پروانه بهره برداری صنعتی خراسان رضوی در ۴ ماهه نخست سال جدید

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: در چهار ماهه اول سال جدید، ۱۷۶ فقره پروانه بهره برداری صنعتی با سرمایه گذاری ۱۲۹۱۴ میلیارد ریال در استان صادر شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، جواد خزاعی سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: پروانه‌های بهره برداری با اشتغال ۲۷۴۲ نفر در استان صادر گردیده و از لحاظ تعداد ۱۵ درصد، سرمایه گذاری ۹۹ درصد و اشتغال ۲۰ درصد نسبت به مشابه سال قبل رشد داشته است.

او افزود: در بین پروانه‌های صادره در خراسان رضوی، از حیث سرمایه گذاری، بخش ساخت کاغذ و محصولات کاغذی با اختصاص حدود ۲۱۹۱ میلیارد ریال (۱۶.۹ درصد از کل سرمایه گذاری) و از حیث اشتغال، بخش ساخت مواد و محصولات شیمیائی با اشتغال ۷۲۸ نفر (۲۶.۵۵ درصد از اشتغال استان)، بیشترین سهم را در بین صنایع داشته است.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی با بیان اینکه پروانه بهره برداری صنعتی، زمانی صادر می‌شود که یک پروژه صنعتی، فعالیت تولیدی خود را آغاز می‌نماید، ادامه داد: استان از لحاظ وضع موجود پروانه‌های بهره برداری تا تیر ۱۴۰۰ از نظر تعداد و اشتغال در جایگاه سوم کشور قرار دارد.

انتهای پیام//ف. ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.