سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حمایت از سند ۵ ساله چشم‌انداز شهرداری کرمانشاه

استاندار کرمانشاه گفت: انتظار دارم شورای شهر از سند چشم‌انداز پنج ساله شهرداری کرمانشاه حمایت کند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه امروز در مراسم استعفای شهردار کرمانشاه، گفت: تلاش‌های بسیاری برای تقویت جایگاه کرمانشاه و کلانشهر آن انجام شد تا بالاخره با فراهم کردن امکانات و برنامه‌ها این اتفاق بعد از ۲۵ سال رقم خورد.

او بیان داشت: یک کلان شهر با بودجه ۸۰۰ میلیارد تومانی همخوانی نداشت، این کار از پس یک مدیر ریسک‌پذیر برمی‌آمد که با آمدن طلوعی شهردار کرمانشاه، این امر تحقق پیدا کرد و با تمام توان در خدمت شهرداری کرمانشاه بودیم، نصف جمعیت استان در شهر کرمانشاه زندگی می‌کنند.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: طلوعی زمانی شهر را در اختیار گرفت که کرمانشاه بسیار ضعیف بود بودجه ۸۰۰ میلیارد را به ۳ هزار میلیارد رساند و ماهانه ۴۵ میلیارد تومان حقوق پرداخت می‌کند، این با برنامه‌ریزی دقیق دکتر طلوعی انجام می‌شد.

بازوند افزود: پروژه‌های خوبی علی‌رغم کمبودها، کم بودن وضعیت سرانه درآمدی مردم انجام شد که افتتاح این پروژه‌ها از افتخارات مدیریت شهرداری بود.

استاندار کرمانشاه گفت: افزایش سرانه فضای سبز یکی دیگر از خدمات شهردارکرمانشاه بود که اقدامات خوبی در این زمینه داشتند، تقاطع شهید سلیمانی یکی از نماد‌های خوب فضای سبز است.

بازوند درپایان افزود: یک‌ماه پیش شهردار کرمانشاه درخواست کردند که از کرمانشاه بروند و من زیاد صحبت کردم که بمانند، ولی قبول نکرد اگر شورا بتواند ایشان را نگه دارد کار بسیار بزرگی انجام دادند ما هم پیشنهاد می‌کنیم که ایشان بمانند؛ انتظار دارم شورای شهر از سند چشم‌انداز پنج ساله شهرداری کرمانشاه حمایت کند.

انتهای پیام/ق

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.