سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اسکندرپور عنوان کرد:

مبنای قضاوت‌ها، اطلاعات کافی و موثق باشد

شهردار شیراز با بیان اینکه گاهی قضاوت‌ها مبتنی بر اطلاعات کافی نیست، گفت: ما در سال ۹۷ رکورد حفاری را زدیم و همکاران در سه شیفت کار می‌کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حیدر اسکندرپور شهردار شیراز در آیین آغاز تست گرم قطارشهری شیراز در خط دو مترو بیان کرد: اگر اوراق مشارکت ۵۰۰ میلیاردی طبق قرارداد، در سال ۹۹ رسیده بود، خط دو مترو شیراز از پیشرفت بالاتری برخوردار بود، اما اما انتخابات و شرایط از فروردین این پروژه معلق ماند و این پول که مربوط به سال گذشته است به ما نرسید.

او با بیان اینکه ۷۰۰ میلیارد اوراق مشارکت نیز برای امسال پیش‌بینی شده است، افزود: شرایط سختی مالی در این پروژه تمام شد و پیمانکار همکاری لازم را داشت. افتتاح این ایستگاه‌ها دو ماه وقت می‌خواهد، اما ما ۴_۵ ماه طلایی را از دست دادیم، در حالی‌که ریل گذاری و برق بالاسری تا اردیبهشت ماه مهیا بود.

شهردار شیراز با بیان اینکه گاهی قضاوت‌ها مبتنی بر اطلاعات کافی نیست، گفت: در سال ۹۷ ما رکورد حفاری را زدیم و همکاران در سه شیفت کار می‌کردند.

اسکندرپور همچنین با بیان اینکه ما مرتب این پروژه را رصد میکردیم و بر روی این پروژه حساسیت داشتیم، گفت: الویت ما در مترو، خط ۲ بود، چون بخش زیادی از شهرک‌های جنوب شیراز نیازمند توجه بیشتر زیر پوشش این خط هستند و سعی کردیم تا این خط را با سرعت پیش ببریم تا شعار حمل و نقل ارزان و ایمن را تحقق بخشیم.

او اضافه کرد: ایستگاه‌های استقلال و امام حسین (ع) با آخرین توان دولت در حال اجرا است و این یعنی در شرایط تنگنا نیز می‌شود کار‌های بزرگ انجام داد البته اگر سنگ اندازی‌ها نبود ما امروز شاهد ایستگاه‌های تمام شده بودیم.

شهردار شیراز خاطرنشان کرد: به دلیل شرایط نامساعد مالی امسال و انتخابات، قول بنده برای اتمام ایستگاهی مانند استقلال محقق نشد، اما در چند ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.

او با اینکه در جنگ تحمیلی با همت جوانان گذر کرده و پیروز شدیم، گفت: اگر با همین همت پیش رویم پروژه‌های بزرگی همانند خط دو متروی شیراز، در بدترین شرایط به سرانجام می‌رسد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.