سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۵۰ خانه ورزش روستایی در خراسان شمالی تجهیز شد

معاون توسعه ورزشی اداره کل ورزش و جوانان خراسان شمالی گفت: ۱۵۰ خانه ورزش روستایی در استان از ابتدای تجهیز خانه ورزش روستایی (سال۹۴) تاکنون تجهیز شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  محمد بروحی معاون توسعه ورزشی اداره کل ورزش و جوانان خراسان شمالی گفت: تجهیز هر یک از این خانه‌های ورزش روستایی در ابتدای سال ۹۴، ۳۰میلیون ریال هزینه داشته است، ولی در سال‌های اخیر هر یک از این خانه‌های ورزش با بیش از ۱۰۰ میلیون ریال تجهیز شده است.


بیشتر بخوانید 


او با اشاره به تجهیز سه خانه ورزش روستایی استان، با ۳۰۰ میلیون ریال اعتبار در روز‌های اخیر افزود : همچنین در صورت مشخص شدن میزان اعتبارات تخصیصی سال ۱۴۰۰، پیش بینی شده است تا ۹۰ خانه ورزش روستایی دیگر نیز در استان تجهیز شوند.

بروحی با بیان اینکه دیگر طرح‌های توسعه ورزش در روستاها، متمرکز و دستوری نیست، گفت: برخلاف سال‌های گذشته که خانه‌های ورزش روستایی به امکانات یک نوع ورزش تجهیز می‌شد، ولی در سال‌های اخیر سرمایه گذاری‌ها با توجه به نیازسنجی و با در نظر گرفتن بازی‌های هر منطقه، برای کشف استعداد‌ها هزینه می‌شود.

او افزود: در واقع سعی می‌شود از این پس خانه‌های ورزش روستایی تنها به میز پینگ پنگ، میز فوتبال دستی و دارت مجهز نشوند و این خانه به امکانات دیگر ورزشی هم تجهیز شوند.

خراسان شمالی با ۲۵ هزار ورزشکار بیمه شده دارای ۴۵ هیات ورزشی فعال است که ۱۹۷ فضای ورزشی برای ورزشکاران در این استان شمالشرق کشور وجود دارد.

انتهای پیام/ه 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.