سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرونا در سمنان جولان می دهد؛ ثبت بیشترین تعداد کرونایی‌ها در سمنان

با فوت پنج مبتلا به کرونا در استان سمنان شمار درگذشتگان بر اثر این بیماری در این استان به یک هزار و ۱۸۹ نفر رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ،  طبق آخرین آمار کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت مقابله با کرونا استان سمنان در شبانه روز گذشته پنج نفر از مبتلایان به کرونا در استان سمنان جان باختند و در همین مدت ۳۳۰ مورد قطعی ابتلا به ویروس کرونا شناسایی شد.

بر این اساس مجموع آمار بیماران کووید ۱۹ در استان سمنان از ابتدا تاکنون به ۴۷ هزار و ۸۷۴ نفر رسیده است.

در حال حاضر ۳۳۰ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های استان سمنان بستری اند و با ترخیص ۷۱ بیمار، موارد بهبودی و ترخیص بیماران کووید ۱۹ در این استان به ۱۲ هزار و ۳۱۹ نفر رسید.

طبق اعلام سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سمنان چهارمین استان با بیشترین موارد مثبت کرونا در هفته گذشته شناخته شده است.

سیما سادات لاری گفت: درهفته گذشته شاهد افزایش ۳۲ درصدی در تعداد بیماران کرونا مثبت بستری و افزایش ۳۸ درصدی در تعداد بیماران فوت شده نسبت به هفته قبل‌تر بودیم.

او یادآور شد: استان‌های مازندران، ایلام، گلستان و سمنان در هفته گذشته به ترتیب دارای بیشترین میزان بروز موارد مثبت بستری در کشور بودند.

براساس آخرین رنگ بندی اعلام شده از طرف ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا، شهرستان سمنان قرمز تیره، شهرستان‌های شاهرود، دامغان، گرمسار، مهدیشهر قرمز، شهرستان سرخه نارنجی و شهرستان‌های میامی و آرادان زرد کرونایی هستند.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.