سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش شدید بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان امام رضا(ع)

رئیس بیمارستان امام رضا(ع) گفت: در حال حاضر این بیمارستان مملو از بیماران کرونایی بوده و در شرایط بحرانی قرار گرفته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  علی خرسند رئیس بیمارستان امام رضا(ع) گفت: در حال حاضر بیمارستان امام رضا(ع) مملو از بیماران کرونایی است.

او با بیان اینکه مدافعان سلامت در این مرکز درمانی، با تمام توان در حال خدمات رسانی به بیماران غیرکرونا و کرونایی هستند افزود: اگر مردم دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نکنند، ظرفیت تخت‌ها تکمیل می‌شود.

رئیس بیمارستان امام رضا(ع) ادامه داد: تمامی بیمارستان‌های دولتی، خیریه و خصوصی برای درمان بیماران کرونایی در مشهد بسیج شده اند، ولی همچنان شاهد افزایش بیماران در این مراکز هستیم.

خرسند بیان کرد: شهروندان در صورت بروز اولیه علائم در مرحله نخست، به مراکز ارائه خدمات سلامت منتخب و یا درمانگاه‌های سطح یک مراجعه و از حضور در بیمارستان‌ها خودداری کنند.

او با بیان اینکه راه اصلی پیشگیری از بیماری حضور نیافتن در تجمعات است، تصریح کرد: مردم از برگزاری و حضور درمراسم اجتناب کنند، چون سرعت انتشار این ویروس بالا است و بیشتر مراجعین به صورت خانوادگی به بیمارستان مراجعه می‌کنند.

انتهای پیام//ف.ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.