سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سردرگمی مسافران و تفاوت کرایه‌های تاکسی در آبادان

رئیس تاکسیرانی آبادان علت متفاوت بودن کرایه در تاکسی‌های این شهر را مشخص نبودن نرخ نامه جدید عنوان کرد.

طارق طبیشی، رئیس تاکسیرانی آبادان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،گفت: نرخ نامه پیشنهادی برای تاکسی‌های آبادان در اسفند ماه پارسال پس از اضافه کردن هزینه‌های مصرفی خودرو و معیشتی راننده به مبلغ تعیین شده توسط بانک ملی مرکزی به شهرداری ارسال و پس از تاییدشورای شهر پاسخی از شورای تطبیق دریافت نشد.

او افزود: ارسال نشدن تاییدیه نرخ نامه پیشنهادی مسافران و رانندگان تاکسیرانی آبادان دچار سردرگمی شدند و اختلاف بین کرایه تاکسی‌ها احساس می‌شود.

طبیشی با اعلام وجود ۵۰۰ راننده فعال در تاکسیرانی شهرستان آبادان توزیع ۷۰۰ ماسک و ۲۰۰ لیتر محلول ضدعفونی به رانندگان در چندنوبت را از اقدامات پیشگیری از ابتلای آن‌ها به بیماری کرونا برشمرد.

تبدیل خودرو‌های فرسوده

رئیس تاکسیرانی آبادان در خصوص طرح تبدیل خودرو‌های فرسوده تاکسیرانی موجود در شهرستان از پرداخت تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی با سود ۱۸ درصد به راننده‌های تاکسیرانی خبر داد.

او در پایان گفت: شرکت تعاونی تاکسیرانی توسط اعضاء و تحت نظر اتاق اصناف اداره می‌شود و تاکسیرانی آبادان از نظر اقتصادی، هزینه‌ها و حمایت‌هایی که باید از راننده شود نمی‌تواند ورود کند.

انتهای پیام/ ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.