سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نصب ۲ سامانه "توزین" در جاده‌های گلستان

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گلستان از نصب ۲ سامانه "توزین" برای ثبت آمار میزان بار وسایل نقلیه در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، سید محسن میرصالحی رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گلستان از راه‌اندازی ۲ سامانه توزین در استان خبر داد و  گفت: این سامانه با قابلیت توزین وسایل نقلیه و ثبت سرعت قادر به شناسایی وسیله نقلیه‌ای است که بار اضافه دارد و می‌تواند بدون توقف خودرو میزان بارحامل را ثبت کند.

او افزود: چنانچه میزان بار وسیله نقلیه‌ای  غیرمجاز باشد این سامانه تخلف وسیله نقلیه را به پلیس‌راه گزارش می‌دهد.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گلستان از نصب ۲۵ دوربین نظارتی در محور‌های مواصلاتی استان برای پایش تصاویر ترافیکی و آب‌وهوایی خبر داد و گفت: در آینده‌ای نزدیک سامانه نظارت تصویری در  ۵ محور استان نصب می‌شود.


میرصالحی ادامه داد: در صدد افزایش و توسعه سامانه‌های هوشمند در جاده‌های استان هستیم و تا کنون ۵۲ محور استان به سامانه ترددشمار مجهز شده‌اند.

او گفت: نصب ۵ دستگاه تابلو پیام متغیر، یک دستگاه تابلوی ترافیک‌نما در محو‌رهای استان و تجهیز ۲۳۰ ناوگان به سامانه موقعیت‌یاب جی‌پی‌اس به منظور ساماندهی هرچه بهتر ناوگان حمل‌ونقل راهداری استان از دیگر اقدامات اداره کل راهداری در راستای  توسعه سامانه‌های هوشمند است.


انتهای پیام/ق

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.