سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده ولی فقیه در استان کردستان:

مدیران درصدد برطرف کردن اشکالات باشند

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی گفت: مدیران باید بجای انتقادکردن و زیرسوال بردن مدیریت‌های گذشته درصدد برطرف کردن اشکالات باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی نماینده ولی فقیه در استان کردستان در جلسه استانی ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان، با اشاره به اینکه برخورداری از روحیه مثبت به موفقیت در کار‌ها کمک می‌کند، اظهار کرد: مسوولان در مدیریت خود باید مثبت‌گرایی را سرلوحه برنامه‌های خود قرار دهند.

او با اشاره به صفاتی مانند امید، آرامش و وحدت در کار‌ها و سعه صدر از معانی عرفانی، دینی و اخلاقی برخوردار است، افزود: مسوولان باید تلاش کنند خود را به این صفات مزین کنند تا بتوانند در مسوولیت‌های خود موفق عمل کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با بیان اینکه داشتن روحیه مثبت به پیشبرد و موفقیت در کار‌ها کمک می‌کند افزود: مسوولان با مثبت‌گرایی اهداف و برنامه‌های خود را به پیش برند.

او با اشاره به اینکه انتقاد کردن از مدیریت‌های گذشته باید همراه با دلسوزی باشد، گفت: مدیران باید بجای انتقادکردن و زیرسوال بردن مدیریت‌های گذشته درصدد برطرف کردن اشکالات باشند.

او افزود: امید است با تغییر مدیریت‌ها شاهد تحولات و اتفاقات خوبی باشیم.

در پایان این جلسه، ستاد امر به معروف و نهی از منکر از صدا و سیما، فرماندهی انتظامی، اداره‌کل اطلاعات، آموزش و پرورش، شرکت برق و شهرداری و نماینده ولی فقیه که در ایام انتخاباتی عملکرد خوبی داشتند تجلیل و قدردانی کرد.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.