سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار ایلام مطرح کرد؛

لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به منظور کنترل ویروس کرونا

نوذری با اشاره به اینکه برای وضعیت کرونا در استان ایلام اعلام خطر می‌کنم، گفت: اگر روند عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی تداوم یابد، فاجعه به بار خواهد آمد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، محمد نوذری استاندار ایلام با اشاره به جهش آمار مبتلایان به کرونا در استان هشدار داد و گفت: عادی انگاری نسبت به وضعیت کرونا در استان موجب بالا رفتن آمار مبتلایان شده است.

او بیان کرد: در صورت تداوم این روند، به زودی شاهد بالا رفتن میزان مرگ و میر کرونایی در استان نیز خواهیم بود.

استاندار ایلام با عنوان این مطلب که برای وضعیت حاد کرونایی در استان اعلام خطر می‌کنم، اظهار کرد: همه موظف به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی هستند، البته اینجا شهروندان بایستی به خاطر حفظ جان خودشان هم که شده تا آنجا که می‌توانند دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند و در مراکز جمعیتی حضور پیدا نکنند.

رئیس ستاد استانی مبارزه با کرونا با اشاره به بازدید میدانی در سطح شهر ایلام ، اظهار کرد: متاسفانه امروز شاهد پایین آمدن معنادار رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در بین شهروندان هستیم و تداوم این وضعیت عادی انگاری شهروندان می‌تواند بسیار خطرناک و فاجعه بار باشد.

نوذری رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی را همچنان مهمترین سلاح مقابله با کرونا در شرایط فعلی عنوان کرد و افزود: قطعاً عزم همگانی در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، مانند استفاده از ماسک ، فاصله گذاری اجتماعی، نرفتن به گردهمایی‌ها، اجتماعات، دورهمی‌های خانوادگی، مراسم عزا و عروسی و … می‌تواند ما را از این پیچ خطرناک عبور دهد.

انتهای پیام/ ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.