سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در بسته حوادث دوشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ بخوانید؛

۲ سارق سیم برق در هندیجان دستگیر شدند

مهم‌ترین حوادث امروز، دوشنبه ۱۱ مرداد ماه ۱۴۰۰ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان در روز دوشنبه ۱۱ مرداد ماه ۱۴۰۰ را در این بسته خبری مشاهده نمایید.

دستگیری ۲ سارق سیم برق در هندیجان

سرهنگ ابدالی فرد فرماندهی انتظامی هندیجان در گفتگو با خبرنگار ما گفت:به منظور امنیت و مبارزه جدی با سارقین و با تلاش شبانه روزی نیرو‌های انتظامی شهرستان ۲ سارق سیم برق در حین ارتکاب جرم دستگیر شدند.

او افزود: سارقین با یک دستگاه خودرو پژوه ۴۰۵ که پلاک ماشین نیز سرقتی بوده دستگیر و ادوات سرقت همراه آن‌ها نیز کشف شد.

فرمانده انتظامی هندیجان در ادامه اظهار داشت: این سارقان غیر بومی به ۱۰ فقره سرقت سیم برق در شهرستان اعتراف نموده، که طبق تحقیقات انجام شده در شهرستان گناوه استان بوشهر نیز دارای سوابق سرقت هستند که پرونده متهمان پس از بازجویی جهت رسیدگی به مقامات قضایی ارجاع گردید.

سارق مسلح احشام در دام پلیس اندیمشک

سرهنگ امیرعباس شهبازی فرمانده انتظامی شهرستان اندیمشک در بیان جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه احشام همچنین آتش زدن مزارع و تیراندازی به سمت درب منازل در یکی از روستا‌های توابع بخش الوار گرمسیری، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان اندیمشک قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس با کار اطلاعاتی یک متهم را در این ارتباط شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی طی یک عملیات هوشمندانه و منسجم در مخفیگاهش دستگیر کردند و در بازرسی به عمل آمده از مخفیگاه متهم یک قبضه سلاح جنگی کلاشنیکف نیز کشف شد.

سارق اماکن خصوصی در دام پلیس ایذه گرفتار شد

سرهنگ حجت سفیدپوست فرمانده انتظامی شهرستان ایذه در تشریح جزییات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی در سطح شهر ایذه، بررسی موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: ماموران کلانتری ۱۱ با انجام اقدامات اطلاعاتی هویت یک سارق را در این ارتباط شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی طی عملیاتی در مخفیگاهش دستگیر کردند و متهم در تحقیقات پلیس به ۴ فقره سرقت اماکن خصوصی و یک فقره سرقت منزل اعتراف کرد.

دستگیری سارق حرفه‌ای اماکن دولتی در گتوند

سرهنگ فتح اله پارسایی فرمانده انتظامی شهرستان گتوند با بیان این خبر گفت: با توجه به وقوع چند فقره سرقت اماکن دولتی در سطح شهرستان گتوند، موضوع در دستور کارپلیس این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس بخش عقیلی این شهرستان با اقدامات فنی و اطلاعاتی هویت یک سارق اماکن دولتی را شناسایی و پس از هماهنگی مقام قضائی طی عملیاتی غافلگیرانه وی را در مخفیگاهش دستگیرکردند و متهم در تحقیقات اولیه پلیس به ۳ فقره سرقت اماکن دولتی اعتراف کرد که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شدند.

انتهای پیام/ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.