سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرونا نفس بوشهر را گرفته است؛ ثبت رکوردی دیگر در ابتلا و بستری

گزارش دانشگاه علوم پزشکی بوشهر حاکی است که در ۲۴ ساعت گذشته ۷۳۷ بیمار جدید مبتلا به کرونا شناسایی شده‌اند و تعداد بستری‌شدگان به ۷۵۹ نفر رسیده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، دانشگاه علوم پزشکی بوشهر دیروز تعداد مبتلایان به کرونا را ۶۶ هزار و ۳۷۲ نفر اعلام کرده بود؛ عددی که امروز به ۶۷ هزار و ۱۰۹ نفر تغییر کرده و این یعنی ۷۳۷ نفر در شبانه روز گذشته به این بیماری دچار شده‌اند.

استان بوشهر از نظر تعداد مبتلایان و بستری‌شدگان هر روز شرایطی بدتر از روز پیش را سپری می‌کند.

بیمارستان‌ها بیش از ظرفیتشان کار می‌کنند، نیرو‌های درمانی از پس تعداد زیاد بیماران بر نمی‌آیند و در برخی شهر‌ها مانند برازجان مکان‌هایی دیگر غیر از بیمارستان را برای پذیرش بیماران آماده کرده‌اند.

در همین حال دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر اعلام کرده است که امروز ۷۵۹ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بستری هستند.

سعید کشمیری افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۷۶ بیمار جدید وارد این بخش‌ها شده‌اند که ابتلای ۸۶ نفرشان به کرونا، قطعی است.

او با اشاره به اینکه اکنون ۵۹ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه هستند، افزود: ۲۴ نفر از بیماران در وضعیت حاد قرار دارند.


بیشتر بخوانید


دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر با اشاره به اینکه ۹ فوتی امروز مَرد بودند، بیان کرد: ۶ نفر از این مردان، با سن ۹۶، ۸۱، ۷۵، ۷۰، ۶۶ و ۶۱ سال و سابقه بیماری زمینه‌ای قلبی، مغزی، کلیوی، دیابت و فشار خون و ۳ نفر با سن ۹۳، ۶۳ و ۴۲ سال و بدون سابقه بیماری  بر اثر کرونا جان باختند.

کشمیری عنوان کرد: در شبانه‌روز گذشته ۱۳۲ بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان ترخیص شده‌اند، که از این تعداد ۹۴ نفر به کرونا دچار بودند.

او گفت: از آغاز شیوع کرونا تا کنون هزار و ۴۴۰ نفر به علت ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده اند.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.