سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برترین‌های مرحله استانی مسابقه حفظ قرآن مدارس سمپاد در بوشهر معرفی شدند

مرحله استانی مسابقه حفظ قرآن دانش‌آموزان مدارس استعداد‌های درخشان برگزار شد و ۱۰ دانش آموز استان بوشهر به مرحله کشوری راه یافتند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، کاوه امیری رئیس اداره استعداد‌های درخشان آموزش و پرورش استان بوشهر گفت:  بیست و ششمین کنگره سراسری دانش آموزان سمپاد همزمان با برگزاری مسابقه قرآن در سه رشته حفظ، قرائت و مفاهیم قرآن کریم برگزار می‌شود.

او افزود: برای نخستین‌بار دانش آموزان در رشته مفاهیم باید با تولید محتوای الکترونیکی در ۴ گرایش رشته هنری تصویرسازی، پادکست، اینفوگرافی و ساخت کلیپ و در ۲ محور «تمدن سازی» و «خودباوری» شرکت کنند.

 رئیس اداره استعداد‌های درخشان آموزش و پرورش استان بوشهر ادامه داد: دانش‌آموزان همه پایه‌های دوره‌های تحصیلی متوسطه اول و دوم ابتدا در مرحله مدرسه با هم رقابت می‌کنند و سپس برترین‌ها در مرحله استانی حضور می‌یابند.

امیری با بیان اینکه ۶۰ دانش آموز در مرحله استانی رشته حفظ با هم رقابت کرده‌اند، افزود: سید مجتبی موسوی و فاطمه شولی پور هر دو از شهرستان دشتستان در پایه هفتم، محمد مهدی کشاورز و مبینا احمدی هر دو از شهرستان بوشهر در پایه هشتم، رضا تدین نیا و نرگس حاجی زاده هر دو از شهرستان بوشهر در پایه نهم، محمد حسن پورخدر و سیده زینب مقامی‌زاده هر دو از شهرستان دشتستان در پایه دهم و فاطمه نرجس فقیهی از شهرستان بوشهر در پایه یازدهم به مرحله کشوری راه یافتند.


بیشتر بخوانید


او عنوان کرد: تصویر قرائت ۶۰ دانش آموز برگزیده مدارس در پایه‌های مختلف نیز در اختیار داوران قرار گرفته است که نتایج این رشته به زودی اعلام می‌شود.

 رئیس اداره استعداد‌های درخشان آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: در رشته مفاهیم مرحله استانی برگزار نمی‌شود و آثار تولید شده ۴۳ دانش آموز، مستقیم به مرحله کشوری راه پیدا کرده است.

امیری بیان کرد: دو هزار و ۴۵۰ دانش‌آموز در ۲۰ مدرسه استعداد‌های درخشان استان مشغول به تحصیل هستند.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.