سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فعالیت بی وقفه اسکله‌های بندرشهید رجایی در دوران کرونا/ پهلوگیری ۵۵۰ فروند کشتی ‌‌از ابتدای سال

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان گفت: با وجود شرایط کرونایی، اسکله‌های بندرشهید رجایی بی وقفه در حال فعالیت است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا محمدی‌کرجی‌ران مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی صبح امروز در جمع خبرنگاران در تشریح فعالیت چهار ماهه بندر شهید رجایی در حوزه کانتینری اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تا پایان تیرماه، در مجموع ۵۶۳ هزار و ۹۰۸ هزار TEU عملیات تخلیه و بارگیری در بندر شهید رجایی صورت گرفته است.

وی افزود: از این میزان عملیات تخلیه و بارگیری ۲۶۸ هزار و ۹۵۸ هزار TEU در ترمینال شماره یک کانتینری این بندر و ۲۹۴ هزار و ۹۵۰ هزار TEU در ترمینال شماره دو به ثبت رسیده که در همسنجی با مدت مشابه سال قبل آمار‌ها رشد ۱۶ درصدی را نشان می‌دهند.

مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی گفت: از ابتدای امسال تا کنون ۵۵۰ فروند کشتی کانتینری در اسکله اختصاصی این بندر پهلودهی شده است.

وی خاطرنشان کرد: علیرغم شرایط متاثر از دلتا ویروس و قرارگرفتن در پیک پنجم کرونا، با تمهیدات اندیشیده و رعایت دقیق الزامات بهداشتی و همچنین استقرار و نظارت دستگاه‌های متولی، فعالیت در تمام اسکله‌های بندرشهید رجایی بی وقفه و همچون گذشته به شکل ۲۴ ساعته ادامه دارد.

کرجی‌ران گفت: بندر شهید رجایی به عنوان بزرگترین بندر کانتینری کشور با ظرفیت سالانه ۶,۳ میلیون TEU یکی از بنادر مهم منطقه به شمار می‌آید که با بهره برداری کامل از فاز سوم پایانه کانتینری و همچنین اتمام دیگر بخش‌ها، این فاز به ظرفیت ۸,۵ میلیون TEU در سال دست خواهد یافت.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.